کد خبر: 1102904
ورزش
هفته بیست و یکم لیگ برتر بسکتبال

مس کرمان ۶۱ – ۶۸ ذوب آهن|گاندوها بی‌رقیب می‌تازند

هفته بیست و یکم لیگ برتر بسکتبال مردان باشگاه های ایران امروز با برتری ۶۸ بر ۶۱ ذوب آهن مقابل مس در کرمان همراه بود.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری ذوب ۲۴، دیدار دو تیم ذوب آهن اصفهان و مس کرمان از دیدارهای هفته بیست و یکم لیگ برتر بسکتبال مردان باشگاه‌های کشور که پیش از برگزاری رقابت‌های هفته بیستم و با درخواست ذوب آهن و موافقت تیم مس و فدراسیون  امروز پنجشنبه ۲۹ دیماه و از ساعت ۱۶ در سالن ۹ دی شهر کرمان برگزار شد با برتری ۶۸ بر ۶۱ ذوب آهن به پایان رسید.

ترکیب تیم بسکتبال ذوب آهن ایران:

محمدحسین احمدی، سجاد مشایخی، فرید اصلانی، محمدحسن زاده، علی کاشانی، امیرعلی قلی زاده، آرمان‌زنگنه، ارسلان کاظمی، حمید ضیایی، محمد حسین جعفری، آریا ساعدی و محمدرضا اکبری

سرمربی: فرزاد کوهیان

ذوبی ها در ادامه درخشش خود در رقابت‌های لیگ داخلی و همچنین مسابقات غرب آسیا پس پیروزی مقابل ارتدوکس اردن و شکست نفت آبادان در ساحل کارون قبل از دیدار خانگی خود در مقابل رعد پدافند تهران به کرمان رفتند تا بازی خود را در مقابل مس این شهر انجام دهند، رقابت دو تیم در کوارتر اول تنگاتنگ و شانه به شانه پیش رفت تا نتیجه ۱۶-۱۸ به سود ذوب آهن در تابلو ثبت شود.

این رقابت در کوارتر دوم همچنان ادامه پیدا کرد تا مس میزبان ۱۸-۱۷ پیروز کوارتر دوم شود، اما این ذوب آهن بود که با برتری میلیمتری ۳۵ بر ۳۴ در نیمه نخست پیروز به رختکن رفت.

در کوارتر سوم، میزبان کرمانی برای جبران امتیازات از دست رفته فشار را روی میهمان اصفهانی خود وارد کرد و توانست ۲۱ بر ۱۲ به پیروزی برسد تا دو تیم در رقابتی سخت برای پیروزی وارد کوارتر چهارم شوند.

کوهیان که با دانش عالی خود تیمش را هدایت می کند و بازیکنانش تفکرات او را به خوبی در زمین پیاده می کنند در کوارتر سوم برای زدن تیر خلاص به میزبان خود کامبکی فوق العاده داشتند این بار آنها بودند که ۲۱ امتیاز گرفتند و اجازه نفس کشیدن به مسی ها ندادند تا آنها تنها ۵ امتیاز بگیرند و این دیدار در نهایت با نتیجه ۶۸ بر ۶۱ به سود گاندوهای اصفهانی به پایان رسید.

انتهای پیام/

خبر پیشین
سرشار از انگیزه هستیم/ پرسپولیس را در آزادی تحت فشار می‌گذاریم
خبر بعدی
تصویب افزایش سرمایه ذوب آهن اصفهان در مجمع عمومی فوق العاده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

آخرین اخبار

پربازدیدها

اخبار پربازدید این ماه

فهرست