کد خبر: 1102103
ورزش
سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان:

تمام مسئولیت باخت بر عهده من است

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان گفت: برای رشد جوانان تیم باید تاوان داد و تمام مسئولیت باخت بر عهده من است.
تارتار

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری ذوب ۲۴، مهدی تارتار سرمربی ذوب آهن امروز چهارشنبه ۲۱ دی‌ماه در نشست خبری پس از بازی تیمش در مقابل مس رفسنجان و حذف از جام حذفی اظهارداشت: بازی بسیار نزدیکی بود، دو تیم آنالیز خوبی از یکدیگر داشتند. شرایط آب و هوایی روی کیفیت زمین تاثیر گذاشته بود. زمانی که خیلی خوب بازی می‌کردیم، گل خوردیم. در آنالیز به بازیکنانمان گفته بودیم که شیمبا چگونه خود را بین مدافع و توپ قرار می‌دهد و ضربات خوبی می‌زند. بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم  و متاسفانه جام حذفی برای ما تمام شد و باید روی مسابقات لیگ تمرکز کنیم تا شرایط بهتری را در جدول رده بندی به دست آوریم.

وی در خصوص حضور تماشاگران در استادیوم رفسنجان گفت: این مسأله جای امیدواری دارد و  امیدوارم در همه ورزشگاه‌ها شاهد حضور هواداران باشیم. امیدوارم هر چه زودتر با رفع مشکلات شاهد حضور تماشاگران باشیم.

سرمربی ذوب آهن همچنین در ارتباط با وضعیت ذوب آهن در فصل نقل و انتقالات نیم فصل اضافه کرد : ما نیز باید همانند سایر تیم‌ها اقدام به رفع و تقویت نقاط ضعفمان بپردازیم، نیاز به سه بازیکن داریم تا بتوانیم از جایگاه فصل گذشته‌مان دفاع کنیم.

تارتار با بیان اینکه امروز از تیم جوانان و امیدمان در ترکیب اصلی استفاده کردیم، گفت: برای رشد جوانان تیم باید تاوان بدهیم. زمانی که بازیکن جوانی رشد پیدا کند، بسیار لذت‌بخش است. من تمام مسئولیت را باخت قبول می‌کنم، اینکه به یک بازیکن جوان فرصت بازی در لیگ و حذفی داده می شود بسیارلذت‌بخش است و باید بتوانیم با تمرین این مشکلاتمان را حل کنیم.

انتهای پیام/

خبر پیشین
خداحافظی ذوب‌آهن با جام حذفی
خبر بعدی
پیروزی ذوب آهن برابر ارتدکس اردن/ تثبیت جایگاه دوم نماینده ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

آخرین اخبار

پربازدیدها

اخبار پربازدید این ماه

فهرست