کد خبر: 01050102
ورزش
بازیکن و مربی سابق ذوب‌آهن:

هواداران منتظر ذوب‌آهن مقتدر هستند

بازیکن و مربی سابق تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: من به این دلیل که سال‌های بسیاری از عمر فوتبالی خود را در ذوب آهن بودم و خاطرات بسیاری از این تیم دارم، ورزشگاه فولادشهر برای بنده همیشه حس زیبا و خوبی دارد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری ذوب ۲۴، مهدی رجب‌زاده با اشاره به شرایط تیم فوتبال ذوب‌آهن اظهار داشت:  تیم ذوب آهن مجوعه خوبی دارد و امیدوارم امسال فارغ از هر مسئله و حاشیه‌ای بتوانند نتایج خوبی کسب کنند. ما هم به اصفهان آمدیم تا یک دیدار با تیمی قوی انجام دهیم خدا را شکر به آن هدفی که داشتیم و شناخت ضعف‌های خودمان رسیدیم و هدف ما قوی ظاهر شدن در لیگ یک است.

وی در ارتباط با پیش بینی خود از ذوب آهن در فصل جدید بیان کرد: امسال سال دومی است که خیلی از این بازیکنان در ذوب آهن کنار همدیگرند و هر سال پایش و ترمیم می شود؛ توقعی که هواداران دارند این است که ذوب آهن مقتدرتر ظاهر شود و بهتر نتیجه بگیرد.

سرمربی تیم فوتبال فجر سپاسی شیراز پیرامون دیدار  دوستانه این تیم مقابل ذوب آهن اظهار داشت: من به این دلیل که سال‌های بسیاری از عمر فوتبالی خود را در ذوب آهن بودم و خاطرات بسیاری از این تیم دارم، ورزشگاه فولادشهر برای بنده همیشه حس زیبا و خوبی دارد.

وی افزود: بازی خوبی با ذوب آهن انجام دادیم و فکر می‌کنم تیم ما در دو ۲۵ دقیقه اول دیدار نمایش خوبی داشتند و موقعیت‌هایی نیز داشتیم که به گل تبدیل نشد. ذوب آهن با تجربه لیگ برای خود توانست در این دیدار پیروز بشود.

انتهای پیام/

خبر پیشین
۴.۸ همت ارزش قراردادهای آتی بورس کالا تا پایان تیر
خبر بعدی
اهدای مدال زرین مدیرحامی روابط عمومی به مدیرعامل ذوب آهن اصفهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

آخرین اخبار

پربازدیدها

اخبار پربازدید این ماه

فهرست