کد خبر: 01043002
ورزش
بازیکن تیم فوتبال ذوب‌آهن:

مطمئنم امسال تیم پرقدرت‌تری خواهیم داشت

مهاجم تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: امیدوارم به سلامت از نیم‌فصل نخست عبور و در ادامه نیز نتایجی در شأن نام ذوب‌آهن کسب کنیم.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری ذوب ۲۴، سعید باقرپسند در رابطه با آخرین وضعیت تیمش اظهار داشت: تمرینات به صورت جدی و منظم پیگیری می‌شود؛ در دوران بدنسازی هستیم و پرفشار‌‌‌‌ترین تمرینات را پشت سر می‌گذاریم.

وی افزود: تا اینجا شرایط به خوبی پیش رفته و در حال آماده‌شدن برای فصل پیش رو هستیم، برای هفته آینده، اردویی در تهران برنامه‌ریزی شده است که فکر می‌کنم ۳ بازی تدارکاتی با تیم‌های پرسپولیس، مس رفسنجان و نساجی مازندران انجام خواهیم داد.

باقرپسند که در فصل گذشته بهترین گلزن ذوب‌آهن در لیگ بود، در پاسخ به این سؤال که فصل آینده چند گل به ثمر خواهد رساند، گفت: در به ثمر رسیدن یک گل همه بازیکنان تیم نقش دارند و من هم به عنوان نفر آخر این وظیفه را دارم تا نتیجه تلاش‌های هم‌تیمی‌هایم را تبدیل به گل کنم.

بازیکن تیم فوتبال ذوب‌آهن بیان کرد: هر زمانی که شرایط تیم خوب بوده و موقعیت‌های خوبی فراهم شده است، من هم توانستم گلزنی کنم و گل‌های مهم و ۳ امتیازی به ثمر رساندم، امیدوارم این روند را بتوانم ادامه بدهم، چون مطمئنم که امسال تیم پرقدرت‌تری خواهیم داشت، مهمترین مسأله این است که شناخت خوبی از یکدیگر پیدا کردیم.

وی با پیش‌بینی یک فصل دشوار، تصریح کرد: در فصلی هستیم که جام جهانی را در پیش داریم و قطعاً نیم‌فصل پرفشاری را سپری خواهیم کرد؛ بازیکنان انگیزه‌ای چند برابر دارند تا بتوانند شانس حضور در جام جهانی را داشته باشند، امیدوارم به سلامت از نیم‌فصل نخست عبور و در ادامه نیز نتایجی در شأن نام ذوب‌آهن کسب کنیم.

انتهای پیام/

خبر پیشین
سرمایه‌گذاری فولاد مبارکه در توسعه ناوگان ریلی کشور به بار نشست
خبر بعدی
۴.۸ همت ارزش قراردادهای آتی بورس کالا تا پایان تیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

آخرین اخبار

پربازدیدها

اخبار پربازدید این ماه

فهرست