کد خبر: 01042603
ورزش
مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن:‌

تیم بسکتبال ذوب‌آهن را برای قهرمانی آسیا می‌بندیم

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن گفت: قطعاً امسال تیم بسکتبال خواهیم داشت، تمام تلاشمان این است تا تیمی بسته شود که برای قهرمانی آسیا بجنگند ولی بازهم باید برای بودجه و اسپانسر چانه‌زنی بکنیم، امیدواریم بتوانیم اسپانسر خوب و بودجه کافی جذب کنیم.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری ذوب ۲۴، علی احسانی، در حاشیه تمرین امروز تیم فوتبال این باشگاه اظهار داشت: با نظر سرمربی تیم، تعدادی بازیکن اضافه شدند و شاکله اصلی تیم هم حفظ و تمرینات زودتر از سایر تیم‌ها و از ابتدای تیرماه شروع شده است.

وی ادامه داد: شرایط خوبی داریم و بازیکنان خوب تمرین می‌کنند؛ تعدادی از بازیکنان از آکادمی به تیم اضافه شدند و امید زیادی به این بازیکنان داریم و تلاش بر این است که طی سال‌های آینده در ترکیب اصلی قرار بگیرند.

احسانی با اشاره به بودجه این باشگاه گفت: طبق سیاست‌گذاری که در کارخانه ذوب‌آهن برای بودجه باشگاه ذوب‌آهن اتفاق می‌افتد، سه چهار ماه قبل، بودجه پیش‌بینی شده و بسته شده بود، اما زمان نقل و انتقالات با دیدن رقم قراردادها شوکه شدیم و درگیر این قیمت‌ها شدیم و نتوانستیم بازیکنان مدنظر را جذب کنیم.

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن افزود: بازیکنی بود که موقع صحبت با مدیر برنامه وقتی رقم پیشنهادی را دادیم گفتند اصلاً نمی‌توانیم با این بازیکن صحبت کنیم یا بازیکنی که سال قبل اصلاً بازی نکرده و مصدوم بود موقع مذاکره عددی را گفتند که دو برابر رقم قرارداد بازیکن اصلی تیم ما بود و نتوانستیم به توافق برسیم.

وی تصریح کرد: تارتار مربی است که چندین سال است به مربی بازیکن ساز معروف است و سعی کردیم نقاط ضعف تیم را از بچه‌های آکادمی خودمان رشد دهیم که حدود ۱۰ نفر در حال تست دادن هستند.

احسانی در خصوص سایر رشته‌های تیم ذوب‌آهن و منحل شدن این تیم‌ها گفت: تمام برنامه‌ریزی‌های هر باشگاه بر اساس بودجه است و قبل از برگزاری مجمع ذوب‌آهن بودجه‌ای به ما اعلام شد که بر اساس آن نمی‌توانستیم تیمی داشته باشیم، اما دیروز مجمع برگزار شد و با تعهدی که نسبت به جامعه دارند موافقت شد که بودجه افزایش پیدا کند تا بتوانیم تیم‌ها را حفظ کنیم و  یک تیم پاورلیفتینگ هم اضافه می‌شود.

قطعاً تیم بسکتبال خواهیم داشت

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن در خصوص تیم بسکتبال عنوان داشت: قطعاً امسال تیم بسکتبال خواهیم داشت، تمام تلاشمان این است تا تیمی بسته شود که برای قهرمانی آسیا بجنگند ولی بازهم باید برای بودجه و اسپانسر چانه‌زنی بکنیم، امیدواریم بتوانیم اسپانسر خوب و بودجه کافی جذب کنیم.

وی در خصوص بدهی‌های باشگاه بیان داشت: قطعاً بخشی از بودجه امسال ما بابت پرداخت بدهی‌ها است و نظر هیات مدیره کارخانه و باشگاه هم همین است که طی یکی دو سال این بدهی‌ها پرداخت شود و در این راه کمک هم کردند.

احسانی در خصوص قرارداد بازیکنان خارجی تصریح کرد: یک بخش حقوقی قوی در باشگاه داریم، معمولاً در این چند سال باشگاه ذوب نشان داده در پرونده‌های حقوقی برنده می‌شود و قطعاً تمام نکات قراردادی که تنظیم می‌شود از نظر وکلای حقوقی بازنگری می‌شود و امسال با توجه به قیمت‌های افسارگسیخته باشگاه‌ها مجبور شدند به سمت جذب بازیکنان خارجی بروند.

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن در خصوص یارگیری فوتبال بانوان خاطرنشان کرد: سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال سالیان قبل مصوبه دادند که باشگاه‌هایی که تیم فوتبال بانوان در لیگ برتر دارند می‌توانند از محل سهمیه فدراسیون هزینه تیم بانوان کنند که این عملیاتی نیست و در حال پیگیری هستیم که اگر اجرایی شود بر اساس آن عمل خواهیم کرد.

وی در خصوص شرایط تیم بسکتبال بانوان اظهار کرد: با توجه به این که امسال چهار تیم منحل شده، سوای شهرداری گرگان که تمام بازیکنان را تمدید کرده و یک‌سری بازیکن خوب ملی هم جذب کرده، دیگر رقابت به آن صورت اتفاق نمی‌افتد و بر اساس اعتبارات اگر بتوانیم قطعاً شرکت خواهیم کرد.

انتهای پیام/

خبر پیشین
همیشه نگاه‌مان به کسب بهترین نتایج است
خبر بعدی
هفته نامه آتشکار – شماره ۱۳۲۷

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

آخرین اخبار

پربازدیدها

اخبار پربازدید این ماه

فهرست