کد خبر: 01041401
فرهنگی و اجتماعی

تاثیر سازنده جشن‌های دانش آموزی بر بهره وری، رعایت ایمنی و انگیزه کاری

چهارمین روز جشن تجلیل از دانش پژوهان ممتاز خانواده بزرگ ذوب آهن با حضور جمعی از خانواده‌ها و تعدادی از مسئولان شرکت در مجموعه فرهنگی ورزشی شهدای مخابرات اصفهان برگزار شد.
به گزارش پایگاه تحلیلی خبری ذوب ۲۴، این جشن که با اجرای برنامه های متنوع فرهنگی و هنری همراه است، طی روزهای گذشته بر اساس نظرسنجی های صورت گرفته با استقبال و رضایت خوب خانواده شرکت مواجه شده است .
بابک بیگی مدیر ایمنی و آتش نشانی شرکت گفت: اجرای این گونه جشن ها و تجلیل از دانش پژوهان نمونه در عملکرد بهتر این عزیزان در سنوات آتی و پیشرفت علمی آنها موثر است .
وی افزود: این برنامه در روحیه شاغلین نیز تاثیرگذار است و باعث خواهد شد کارکنان در محیط کار انگیزه و عملکرد خوبی داشته باشند زیرا فکر آزادی دارند و در نهایت رعایت ایمنی نیز بیشتر خواهد شد .
محمدرضا امین صبوری مدیر تولید و توزیع برق نیز نشاندن لبخند روی صورت خانواده ها را یکی از بهترین اقدامات در جهت رضایت کارکنان دانست و گفت: شادی و نشاط و حس تعلق در خانواده ها با ارزشی که به کارکنان خود می دهیم شکل می گیرد.
وی افزود: توجه به این مقوله باعث می شود کارکنان شور و نشاط را در حین کار نشان دهند و در نهایت کیفیت کار نیز بهتر خواهد شد.
مدیر تولید و توزیع برق ذوب‌آهن گفت: کارگران طلایه داران جبهه اقتصادی اند و تجلیل از خانواده های آنها باعث تقویت بنیان خانواده خواهد شد.
رسول دهقانی شاغل در مهندسی نت مکانیک گفت: برای بار سوم است که در این جشن شرکت می کنیم. نگاه ویژه به دانش آموزان ممتاز باعث انگیزه بیشتر برای پیشرفت می شود و همچنین محرکی عالی برای دیگر دانش آموزان است تا ممتاز باشند و این موضوع در نهایت باعث رشد و پیشرفت جامعه می شود.
شکراله کرم زاده از مدیریت مهندسی نورد با قدردانی از دست اندرکاران برگزار کننده این جشن گفت: ۸ سال است که در جشن دانش پژوهان ممتاز شرکت می‌کنیم و هر سال این جشن باعث می شود تا فرزندان علاقه بیشتری نسبت به درس خواندن پیدا کنند.
آرمان ریاحی فرزند شهرام شاغل در مدیریت مهندسی نت راه و ساختمان با اشاره به اینکه در ترم ششم رشته علوم پزشکی در دانشگاه اصفهان مشغول به تحصبل است گفت: از کلاس اول هر ساله در این مراسم شرکت کرده ام و شرکت در این جشن ها و تجلیل از من یکی از عواملی بود که باعث شد درتحصیل پیشرفت کنم. این احساس که درس خواندنم توسط ذوب آهن دیده می شود، تاثیر بسیاری بر من دارد.
وی عضویت در خانواده ذوب آهن اصفهان را باعث افتخار دانست و افزود: سخت کوشی، تلاش و همت از خصیصه های ذوب آهن اصفهان است که در خانواده ما نیز وجود دارد.

در حاشیه این جشن از محمد اسماعیلی فرزند رسول شاغل در مدیریت اتوماسیون و ارتباطات که حائز رتبه ۵۷ کشوری در رشته علوم تجربی شده، قدردانی گردید.
خبر پیشین
قاسم حدادی‌فر مربی ذوب‌آهن شد
خبر بعدی
خودرو، صدرنشین گروه‌های معاملاتی بورس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

آخرین اخبار

پربازدیدها

اخبار پربازدید این ماه

فهرست