کد خبر: 122501
ورزش
سخنگوی باشگاه فرهنگی ورزشی ذوب آهن:

شاگردان تارتار در مسیر صعود به نیمه نخست جدول

سخنگوی باشگاه فرهنگی ورزشی ذوب آهن گفت: تیم فوتبال ذوب آهن که در نیم فصل اول در رده دوازدهم جدول قرار داشت در نیم فصل دوم به رده 9 صعود پیدا کرد.

محمد مهدی رمضانی در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه تحلیلی خبری ذوب ۲۴ اظهار کرد: تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان در فصل جاری با جذب ۱۵ بازیکن جدید و خروج بیش از ۱۸ بازیکن اصلی و همراه، مسابقات را در لیگ برتر فوتبال کشور آغاز کرد.
وی بیان کرد: این تیم قبل از آغاز مسابقات، دو اردوی دو هفته‌ای در کردان کرج برگزار کرد تا بتواند برای مسابقات پیش‌رو در لیگ برتر کشور آماده شود.
سخنگوی باشگاه فرهنگی ورزشی ذوب آهن ادامه داد: با توجه به تغییر ترکیب و شاکله اصلی تیم ذوب‌آهن، در نیم فصل اول نتوانستیم به هماهنگی مدنظر کادرفنی دست یابیم، به همین دلیل پس از طی یک شرایط سینوسی، تیم دچار نوسان و نتایج مدنظر کادرفنی کسب نشد که نهایتاً در آخر نیم‌فصل تیم ذوب‌آهن در رده دوازدهم جدول قرار گرفت.
وی ادامه داد: قبل از شروع نیم فصل دوم لیگ برتر با توجه به شناسایی نقاط ضعف تیم فوتبال ذوب‌آهن توسط سرمربی جدید تیم و کادر فنی، با تلاش پیگیرانه مسئولان باشگاه و شرکت سهامی ذوب آهن و حمایت‌هایی که صورت گرفت نسبت به جذب چند بازیکن در نقاط کلیدی که دچار ضعف بود اقدام شد و چند بازیکن نیز از جمع گاندوها جدا شدند.
رمضانی اعلام کرد: “سعید باقرپسند” ، “سجاد آشوری”، “صادق صادقی” ، “امین درویشی” ، “حسام پور هاشم” بازیکنانی بودند که در نیم فصل دوم به جمع سبز پوشان اضافه شدند.
وی گفت: همچنین “امانی” مربی بدنساز و “دلاوری” آنالیزور تیم به دلیل باز شدن دانشگاه امکان ادامه همکاری با تیم ذوب‌آهن را نداشتند و از این تیم جدا شدند و به ترتیب “امینی زاد ” به عنوان مربی بدنساز و “سعید کرمی” به عنوان آنالیزور جدید به این تیم پیوستن.
سخنگوی باشگاه فرهنگی ورزشی ذوب آهن اعلام کرد: در نیم فصل دوم تیم ذوب آهن با انجام بازی‌های روان و تماشاگر پسند و طبق برنامه مهدی تارتار سرمربی و کادرفنی توانست جایگاه خود را بهبود ببخشد وحضور در جایگاه نهم جدول ، در حال ادامه مسابقات است.
انتهای پیام/

خبر پیشین
اصفهان نیازمند ۱۵۰۰ دستگاه ماشین آلات معدنی جدید است
خبر بعدی
ذوب آهن اصفهان برقله نیم قرن تولید با ثبت رکورد سالانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

آخرین اخبار

پربازدیدها

اخبار پربازدید این ماه

فهرست