کد خبر: 122401
صنعت
مديرعامل و عضو هيات مديره شركت حمل و نقل ريلي داخلي و بين المللي بهتاش سپاهان:

۱۵ کیلومتر ریل مصرفی بهتاش سپاهان از ذوب آهن است

مديرعامل و عضو هيات مديره شركت حمل و نقل ريلي داخلي و بين المللي بهتاش سپاهان گفت: نخستین مصرف کننده و سفارش دهنده ریل از ذوب آهن بهتاش سپاهان است  و هم اکنون 15 کیلومتر از ریل مصرف شرکت از ذوب آهن است.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری ذوب ۲۴، خیرالله سلیمیان در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: از دیگر مشتریان ریل ذوب آهن قرارگاه خاتم، راه آهن چهاربهار و زاهدان است.

وی با بیان اینکه بهتاش سپاهان ۱۸ درصد از کل حمل بار ریلی کشور را برعهده دارد، اعلام کرد: هم اکنون از ۲ هزار و ۲۵ قطعه لوکوموتیو، ۲۵ نمونه از قطعات با همکاری صنعتگران در اصفهان تولید میشود.

مدیرعامل و عضو هیات مدیره شرکت حمل و نقل ریلی داخلی و بین المللی بهتاش سپاهان اعلام کرد: مجوز نخستین بارانداز ترکیبی بخش خصوصی در خرداد ۱۴۰۰  به این شرکت صادر شد  که در این ماه اولین بارگیری بین المللی حمل  ریل به مقصد ترکیه صورت گرفت.

وی با بیان اینکه اصفهان ظرفیت تبدیل به قطب تولید صنعت ریل کشور  را دارد، ادامه داد: ۵۴ درصد کل مالکین بخش، خصوصی سرمایه گذاران در صنعت ریل کشور از اصفهان هستند.

سلیمیان بیان داشت: مانع تراشی دلالان سرعت حمل ریلی بار را کاهش داده است و اگر این موانع بر سر راه نبود امکان حمل ۵۰ میلیون تن بار بود.

وی گفت: بهتاش سپاهان، بزرگترین شرکت حمل و نقل ریلی است که سالانه بخش اعظمی از مواد اولیه کارخانه های فولادی کشور  و نیز کالاهای اساسی و در زمینه صادرات محصولات صادراتی کارخانه های فولادی، سیمانی، پتروشیمی و… را در داخل و خارج ازجمله آسیای میانه، ترکیه و دیگر کشورهای همسایه حمل و نقل می کند.

مدیرعامل و عضو هیات مدیره شرکت حمل و نقل ریلی داخلی و بین المللی بهتاش سپاهان افزود: این شرکت با اتکا به نیروی متخصص و بهره مندی از شرکت های دانش بنیان توانسته انواع واگن های مخصوص نهاده ها، واگن های لبه کوتاه و لبه بلند را برای محموله های مختف راه اندازی نماید.

وی با بیان اینکه بهتاش سپاهان بعنوان یک شرکت خصوصی از لحاظ تعداد انواع واگن، جزو شرکتهای برتر در بین شرکت های ریلی در کشور بوده و از فرصت های اشتغالزایی مستقیم و غیرمستقیم برای هزاران نفر خبر داد و افزود: این شرکت در برهه جنگ اقتصادی توانسته مبالغ قابل توجهی برای سهامداران ایجاد ارزش و درآمد نماید.

سلیمیان افزود: پرداخت بموقع حقوق و دستمزد، پیگیری و تحقق صددرصدی مسئولیت های اجتماعی بویژه در برهه کرونا بصورت کمک به بیمارستان ها و بیماران نیازمند و اهدای بسته های معیشتی قابل توجه به نیازمندان در زمره اقدامات شرکت بوده است.

خبر پیشین
سیاست وضع عوارض محصولات فولادی از اول فروردین ۱۴۰۱ قابلیت اجرا دارد
خبر بعدی
اصفهان نیازمند ۱۵۰۰ دستگاه ماشین آلات معدنی جدید است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

آخرین اخبار

پربازدیدها

اخبار پربازدید این ماه

فهرست