کد خبر: 110901
صنعت
در پنجمین نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان و صنایع وابسته عنوان شد

ریل ذوب آهن نقش آفرین در توسعه صنعت حمل و نقل سیستان و بلوچستان

ذوب آهن اصفهان به عنوان مهمترین تولید کننده محصولات ساختمانی کشور در پنجمین نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان و صنایع وابسته چابهار با برپایی غرفه و مذاکره با مسئولان و بازدیدکنندگان، حضوری فعال داشت.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری ذوب ۲۴، در این نمایشگاه که پنجم تا هشتم بهمن ماه با حضور ۳۰ شرکت داخلی در محل نمایشگاه‌ها و همایش‌های بین المللی منطقه آزاد چابهار برگزار شد، مسئولان منطقه و فعالان صنعت ساختمان با حضور در غرفه ذوب آهن اصفهان، با محصولات جدید این شرکت آشنا شدند و با کارشناسان بخش‌های مختلف مذاکره کردند .

نصرالله ابراهیمی مدیر عامل منطقه آزاد چابهار در بازدید از نمایشگاه و غرفه ذوب آهن گفت: حضور این مجتمع عظیم صنعتی در نمایشگاه صنعت ساختمان چابهار اتفاق مهم و اثر گذاری است و این شرکت می‌تواند در طرح‌های توسعه‌ای این منطقه آزاد نقش مهمی داشته باشد.

همچنین مدیرعامل و اعضای هیأت مدیره شرکت سرمایه گذاری توسعه تجارت و صید صنعتی منطقه آزاد چاه بهار از غرفه ذوب‌آهن بازید کردند و ضمن تاکید بر اهمیت تولیدات این شرکت، استفاده از ریل تولیدی ذوب آهن در استان سیستان و بلوچستان را گامی برای شکوفایی صنعت حمل و نقل این منطقه از کشور دانستند.

انتهای پیام/

خبر پیشین
نارضایتی عمومی صنعتگران به علت غیر شفاف بودن هزینه‌های تأمین برق
خبر بعدی
آهن چرا در بازار گران شد؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

آخرین اخبار

پربازدیدها

اخبار پربازدید این ماه

فهرست