کد خبر: 91401
ورزش
هفته هشتم لیگ برتر فوتبال

شکست خانگی ذوب‌آهن برابر مس رفسنجان

تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان در دیداری خانگی مقابل مس‌رفسنجان سنگین‌ترین شکست فصل خود را متحمل شد و با سه گل نتیجه را واگذار کرد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری ذوب ۲۴، مسابقات هفته هشتم لیگ برتر فوتبال ایران، بعد از ظهر امروز یکشنبه با برگزاری چهار دیدار به صورت همزمان پیگیری شد که در یکی از مهمترین دیدارهای امروز، تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان در دیداری خانگی در ورزشگاه فولادشهر با قضاوت کوپال ناظمی به مصاف مس رفسنجان رفت که با شکست سه بر صفر روبرو شد.

شاگردان مهدی تارتار که در دو هفته اخیر نتوانسته بودند بردی را تجربه کنند، دنبال جبران امتیازات از دست رفته بودند. از طرفی شاگردان محمد ربیعی در تیم مس دنبال این بودند تا بتوانند روند خوبی که در پیش گرفتند را حفظ کنند و تعداد بردهای متوالی خود را به عدد سه برسانند.

با این حال این تیم میهمان بود که در دقیقه ۷ در صحنه‌ای بحث برانگیز صاحب ضربه پنالتی شد و توانست دروازه میزبان را توسط گادوین منشا باز کند و نیمه نخست با برتری یک بر صفر خاتمه یافت. در نیمه دوم هم گادوین منشا یکبار دیگر روی ارسال محسن آذرباد از روی نقطه کرنر دروازه حریف را باز کرد تا اختلاف دو برابر شود اما این پایان کار نبود و محسن آذرباد در دقیقه ۷۰ برای بار سوم در موقعیتی تک به تک دروازه میزبان را باز کرد تا بدین ترتیب سند برتری تیمش را امضا کرده باشد.

شاگردان محمد ربیعی با برتری در این دیدار ۱۴ امتیازی شدند و پشت سر پرسپولیس در رده پنجم جدول قرار گرفتند. ذوب‌آهن هم که پر گلترین شکست فصل خود را تجربه کرد، با ۱۰ امتیاز در رده نهم جدول قرار دارد.

انتهای پیام/

 

خبر پیشین
حضور ذوب‌آهن با ۵ محصول در بورس کالا/ مشتریان با تقاضای بالا صف کشیدند
خبر بعدی
چرا پنالتی مهمان به درستی گرفته می‌شود و پنالتی میزبان را اعلام نمی‌کنند؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

آخرین اخبار

پربازدیدها

اخبار پربازدید این ماه

فهرست