کد خبر: 71901
صنعت
استاندار کرمان در نمایشگاه بین‌المللی معدن صنایع معدنی ماشین آلات و تجهیزات:

در شرایط سخت تحریم باید ارتباطی خوب بین معادن و صنایع ایجاد کرد

استاندار کرمان بر لزوم ایجاد ارتباط خوب بین صنایع و معادن در شرایط سخت تحریم تأکید کرد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری ذوب ۲۴، علی زینی‌وند استاندار کرمان ضمن حضور در غرفه ذوب‌آهن اصفهان در نمایشگاه بین‌المللی معدن و صنایع معدنی و ماشین آلات و تجهیزات وابسته، از پیشنهاد تهاتر محصول ریل با گندله و کنستانتره شرکت گل گهر استقبال کرد و قول مساعد برای هماهنگی و بررسی این موضوع در کارگروه استان داد.

حسین مهرابی معاون اقتصادی استانداری کرمان نیز گفت: نمایشگاه‌ها باید زنجیره مفقودی بین کارگزاران اقتصادی و بازارهای محصول باشند و ما در شرایط سخت اقتصادی توانستیم پل ارتباطی خوبی بین معادن و صنایع برقرار کنیم، باید افزایش بهره‌وری را از طریق شرکت‌های دانش‌بنیان ادامه دهیم.

سید مهدی طبیب‌زاده رئیس اتاق بازرگانی استان کرمان نیز با حضور در غرفه ذوب‌آهن اصفهان و گفت‌وگو با کارشناسان شرکت گفت: نگرانی برای ۲۰ سال آینده وجود دارد که ذخایر معادن تمام شود، بنابراین باید فرصت‌ها را متکی به دانش و منابع روز و آینده سوق دهیم و در این راستا قدم برداریم.

به گزارش ذوب ۲۴، آیین افتتاح پنجمین نمایشگاه بین‌المللی معدن و صنایع معدنی و ماشین آلات و تجهیزات وابسته با حضور علی زینی‌وند استاندار کرمان  و تعدادی از مسئولان استانی ۱۷مهرماه در کرمان برگزار شد.

انتهای پیام/

 

خبر پیشین
تشکیل کنسرسیوم بخش خصوصی با هدف فعال‌سازی ۴۰۰ معدن ابطال پروانه
خبر بعدی
تعمیرات اساسی خط و پرداخت کارگاه نورد ۶۵۰ ذوب‌آهن با موفقیت انجام شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

آخرین اخبار

پربازدیدها

اخبار پربازدید این ماه

فهرست