کد خبر: 1051803
صنعت
نگاهی به روند قیمت فولاد صادراتی ایران

کاهش ۲۵ دلاری قیمت بیلت و اسلب صادراتی

در هفته گذشته، قیمت بیلت صادراتی ایران ۴۴۰ دلار به ازای هر تن بود که نسبت به هفته پیش از آن، کاهش ۲۵ دلاری معادل ۵.۴ درصدی را نشان می‌دهد.
فولاد

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری ذوب ۲۴، قیمت اسلب صادراتی ایران در هفته گذشته ۴۴۰ دلار به ازای هر تن بود که نسبت به هفته پیش از آن کاهش ۲۵ دلاری معادل ۵.۴ درصدی را نشان می‌دهد.

قیمت‌های منتشرشده توسط متال بولتن نشان می‌دهد که قیمت فوبِ اسلب صادراتی ایران در هفته گذشته ۵.۴ درصد کاهش یافت و اسلب در قیمت ۴۴۰ دلار به ازای هر تن معامله شد. در هفته گذشته، قیمت فوبِ بیلت صادراتی ایران در بنادر کشور ۴۴۰ دلار به ازای هر تن بود که این قیمت‌ نسبت به قیمت‌های ۵ مرداد، کاهش ۵.۴ درصدی را نشان می‌دهد.

سایه رکود بر اقتصاد جهانی و کاهش تقاضا در چین، بازار جهانی فولاد را به یک «بازار خرسی» تمام‌عیار تبدیل کرده و قیمت شمش و اسلب صادراتی ایران از اردیبهشت سال جاری تاکنون کاهش شدید و کم‌سابقه‌ای را تجربه کرده، به نحوی که قیمت‌ها به پایین‌ترین میزان از ابتدای آذر سال ۱۳۹۹ رسیده است!

قیمت‌های منتشرشده توسط متال بولتن نشان می‌دهد که در هفته گذشته قیمت اسلب صادراتی CIS با کاهش شدید ۱۲.۲ درصدی به ۴۱۰ تا ۴۱۵ دلار به ازای هر تن رسید. قیمت شمش صادراتی CIS نیز از ۵۲۵ دلار به ۴۹۹ دلار به ازای هر تن رسید.

خبر پیشین
اوت انداز معروف لیگ برتر ذوب آهنی شد
خبر بعدی
رشد بازار در روز پرنوسان بورس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

آخرین اخبار

پربازدیدها

اخبار پربازدید این ماه

فهرست