کد خبر: 3011801
بورس
طی هفته گذشته به ثبت رسید

معامله ۲ میلیون و ۲۵۲ هزار تن محصول در بورس کالا

در معاملات هفته گذشته بازار فیزیکی بورس کالای ایران ۲ میلیون و ۲۵۲ هزار و ۱۸۴ تن انواع محصول به ارزش ۲۰ هزار میلیارد تومان دادوستد شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری ذوب ۲۴، در معاملات هفته گذشته بازار فیزیکی بورس کالای ایران ۲ میلیون و ۲۵۲ هزار و ۱۸۴ تن انواع محصول به ارزش ۲۰ هزار میلیارد تومان دادوستد شد.

به لحاظ حجم سیمان، سنگ آهن، فولاد و آهن اسفنجی سنگین‌وزن‌های تالار صنعتی و معدنی و قیر، وکیوم باتوم و مواد پلیمری نیز سنگین‌وزن‌های تالار پتروشیمی و فرآورده‌های نفتی بودند.

تالار محصولات صنعتی و معدنی شاهد معامله یک میلیون و ۸۲۹ هزار و ۵۸۶ تن انواع کالا به ارزش ۱۰.۹ هزار میلیارد تومان در هفته گذشته بود.

در این تالار یک میلیون و ۸۹ هزار و ۳۵۶ تن سیمان، ۳۱۰ هزار تن سنگ آهن، ۲۱۳ هزار و ۶۸۰ تن فولاد، ۲۱۱ هزار تن آهن اسفنجی، ۵ هزار و ۵۵۰ تن آلومینیوم معامله شد.

از طرفی در دو بخش داخلی و صادراتی تالار فرآورده‌های نفتی و پتروشیمی ۴۲۱ هزار و ۷۶۸ تن انواع کالا و محصول به ارزش ۹.۱ هزار میلیارد تومان به فروش رسید.

در تالار فرآورده‌های نفتی و پتروشیمی ۱۱۸ هزار و ۶۹۹ تن قیر، ۱۰۷ هزار و ۱۰۰ تن وکیوم باتوم، ۹۴ هزار و ۸۸۱ تن مواد پلیمری، ۳۳ هزار و ۸۴ تن مواد شیمیایی، ۳ هزار و ۳۱۴ تن روغن، ۶۴۰ تن لوب کات، ۳۵۰ تن گوگرد و ۳۴۰ تن گازها و خوراک ها معامله شد.

بازار فرعی نیز شاهد معامله ۸۳۰ تن انواع کالا و محصول به ارزش ۲۳.۲ میلیارد تومان بود.

خبر پیشین
تجارت خارجی به بیش از ۱۵۳ میلیارد دلار رسید/ رشد ۶۲ درصدی صادرات سنگ آهن
خبر بعدی
افزایش قیمت در بازار میلگرد/ همبستگی قیمت‌ها در بازار فولاد با نرخ ارز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

آخرین اخبار

پربازدیدها

اخبار پربازدید این ماه

فهرست