کد خبر: 2122701
ورزش
هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتبال

سوغات یک‌امتیازی شاگردان ربیعی از رفسنجان

تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان در شرایطی که ۲ بر صفر از مس رفسنجان پیش بود در پایان ۹۰ دقیقه تلاش دو تیم به تساوی رضایت داد تا شاگردان ربیعی با حداقل امتیاز به نصف‌جهان باز گردند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری ذوب ۲۴، هفته بیست‌ویکم لیگ برتر فوتبال امروز و از ساعت ۱۸:۴۵ با قضاوت روح اله شریفی در شرایطی برگزار شد که مس رفسنجان در خانه و در ورزشگاه شهدای مس پذیرای ذوب‌آهن اصفهان بود.

نارنجی‌پوشان که در دیدار رفت ۲ بر یک به برتری رسیده بودند در این دیدار خانگی نیز به دنبال پیروزی و تصاحب ۳ امتیاز بازی بودند اما شاگردان محمد ربیعی خیلی زود و توسط فریبرز گرامی در دقیقه ۴ به گل رسیدند تا بازی با حساسیت بیشتری دنبال شود.

۱۰ دقیقه بعد رامتین سلیمان زاده (گل‌به‌خودی) نتیجه بازی را ۲ بر صفر به سود ذوب‌آهن کرد تا محرم نویدکیا و مس شب سختی را در پیش داشته باشند هر چند آنها در دقیقه ۴۱ یکی از گل‌ها را جبران کردند و توسط جلال الدین علی محمدی اختلاف را به حداقل رساندند.

در نیمه دوم و در دقیقه ۷۶ محمدمهدی محبی کار را به تساوی کشاند تا بازی ۲ بر ۲ شود و شاگردان محرم نویدکیا به بازی بازگردند. در ادامه تلاش دو تیم نتیجه‌ای در بر نداشت و بازی با همان ۴ گل به پایان رسید. با این نتیجه و با توجه به سایر دیدارهای این هفته در حال حاضر ذوب‌آهن اصفهان با ۲۷ امتیاز در رده هشتم و مس رفسنجان نیز با ۲۵ امتیاز و ایستادن در رده دهم سال ۱۴۰۲ را به پایان بردند.

ترکیب مس رفسنجان:
حامد لک، محمد نژادمهدی، رامتین سلیمان‌زاده، علی عدنان، حسن جعفری، جلال الدین علی محمدی، فرشید باقری، منتظر محمد، محمد اکبری، محمد مهدی محبی و سجاد شهباززاده.
سرمربی: محرم نویدکیا

ترکیب ذوب‌آهن:
محسن فروزان، محمد قریشی، فریبرز گرامی، شایان مصلح، فردین یوسفی، گریگول چابرادزه، مهرداد رضایی، محسن آذرباد، مجید علیاری، محمدحسین اسلامی و محمدجواد محمدی.
سرمربی: محمد ربیعی

خبر پیشین
دستاوردهای فولاد مبارکه در سالی که گذشت
خبر بعدی
ایستگاه گاز واحد قائم ذوب آهن اصفهان افتتاح شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

آخرین اخبار

پربازدیدها

اخبار پربازدید این ماه

فهرست