کد خبر: 2111202
فرهنگی و اجتماعی

برگزاری دورهمی خانواده بزرگ ذوب‌آهن اصفهان به مناسبت آغاز دهه فجر

سیزدهمین ویژه برنامه دورهمی شاد و متنوع فرهنگی و هنری خانواده بزرگ ذوب‌آهن اصفهان به مناسبت دوازدهم بهمن‌ماه سالروز ورود حضرت امام خمینی (ره) به ایران اسلامی برگزار شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری ذوب ۲۴، سیزدهمین ویژه برنامه دورهمی شاد و متنوع فرهنگی و هنری، خانواده بزرگ ذوب‌آهن اصفهان به مناسبت دوازدهم بهمن‌ماه سالروز ورود حضرت امام خمینی (ره) به ایران اسلامی و به منظور ایجاد شور و نشاط در بین خانواده‌ها و شناخت دستاوردهای عظیم شرکت، در محل فرهنگسرای امام رضا(ع) با دعوت از ۷۳ نفر از همکاران به همراه خانواده در مجموع ۲۵۷ نفر برای تمام رده‌های سنی با شکوه خاصی برگزار گردید.

در این برنامه دکتر سالار فرامرزی استاد تمام دانشگاه اصفهان و رئیس سازمان نظام روانشناسی و مشاوره مطالبی را در خصوص روش‌های ارتباط صمیمی و عاطفی در محیط خانواده پدر و مادر با فرزندان و راه‌های ارتباط عاطفی بین آن‌ها، شادی و نشاط در بین اعضاء خانواده مطالبی را برای حاضرین در سالن ارائه کرد. وی گفت: اهمیت به فرزندان در محیط خانه و روابط عاطفی پدر و مادر با فرزندان باعث احساس خودباوری در بین اعضاء خانواده می‌شود و در نتیجه احترام متقابل، محبت ، صداقت و اعتماد را به همراه دارد.

فرامرزی افزود: یکی از مفیدترین راه‌های ایجاد یک خانواده خوب برپایی سنت‌های خانوادگی است. این سنت‌ها باعث ایجاد استحکام در خانواده می‌شود. همچنین باعث می‌شود هرچند برای مدت کوتاهی اعضای خانواده از هیاهوی این دنیای مدرن دور شوند و آن آرامشی را که فضای خانه و خانواده برای آن‌ها فراهم می‌کند را تجربه کنند.

وی با اشاره به اینکه بچه‌ها در خانواده باید با والدین رابطه خوب و عاطفی داشته باشند تا بتوانند مشکلات خود را بازگو کنند افزود : روابط صمیمانه در بین اعضای خانواده می‌تواند بسیاری از مشکلات را ریشه‌کن کند و همچنین ایجاد فضای گفتمان برای حل مشکلات و رفع آن از دیگر عواملی است که می‌تواند موجب ایجاد شادی در خانواده شود.

در حاشیه برگزاری این دورهمی گفتگویی با چند تن از همکاران حاضر در سالن داشتیم که در ادامه می‌خوانید: مسعود کریمی شاغل در مدیریت امور حقوقی شرکت گفت: در مجموع برنامه‌های متنوع و جالبی برای خانواده‌ها در نظر گرفته شده بود و بسیار خوب و راضی کننده بود ،خوشحالم از اینکه فرصتی فراهم شد تا با خانواده بتوانم در این جشن دورهمی شرکت نمایم.

سید حسین صفوی شاغل در مدیریت خدمات و امور رفاهی گفت: از همه برگزار کنندگان این دورهمی‌ها تشکر می‌کنم. برگزاری اینگونه جشن‌ها می‌تواند در افزایش روحیه و شادابی افراد چه در محیط کار و چه در محیط خانواده تاثیر بسزایی داشته باشد.

مهدی وردیان شاغل در مدیریت اتوماسیون و ارتباطات: بسیار خوشحالم که امشب توانستم با خانواده در این جشن شرکت نمایم که امیدوارم تداوم داشته باشد. برگزاری اینگونه جشن‌ها و دورهمی‌ها علاوه بر ایجاد نشاط در محیط خانواده در روحیه کارکنان که در شرایط سخت به کار و تلاش مشغول هستند تاثیر زیادی دارد. محمد رجبی شاغل در مدیریت نورد ۵۰۰ گفت: امشب برنامه‌های شاد و مفرحی برای خانواده‌ها در نظر گرفته شده بود که توانست ساعات خوبی برایمان رقم بزند. این برنامه‌ها برای کارکنان و خانواده‌ها می‌تواند خاطره انگیز و جذاب باشد.

بهنام مردانی شاغل در سرپرستی امور حمل و نقل شرکت گفت: شادابی و نشاط نه تنها بر روح بلکه بر جسم انسان نیزتاثیر می‌گذارد و باعث کمتر شدن استرس و نگرانی در محیط کار و خانه می‌شود. از اینکه فرصتی فراهم شد و توانستم با خانواده در برنامه دورهمی شرکت نمایم بسیار خرسندم. از همه برگزار کنندگان این دورهمی‌ها تشکر می‌کنم که شبی به یاد ماندنی را برایمان رقم زدند.

حمید عابدی شاغل در مدیریت مهندسی نورد: برنامه‌های شاد و مفرحی برای کارکنان در نظر گرفته شده بود ، امیدوارم اینگونه جشن‌ها و دورهمی‌ها تداوم داشته باشد تا اکثر همکاران نیز بتوانند در این جشن ها شرکت نمایند.

خبر پیشین
بازدید رهبر معظم انقلاب از توانمندی‌های ذوب آهن اصفهان + فیلم
خبر بعدی
محصول بزرگ‌ترین مگامدول آهن اسفنجی کشور پیش‌فروش شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

آخرین اخبار

پربازدیدها

اخبار پربازدید این ماه

فهرست