کد خبر: 2100404
ورزش
هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال

بازگشت ذوب آهن به جاده پیروزی

تیم فوتبال ذوب‌آهن در هفته چهاردهم لیگ برتر برابر صنعت نفت به پیروزی خارج از خانه رسید.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری ذوب ۲۴، در هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج فارس، تیم‌های صنعت نفت و ذوب‌آهن از ساعت ۱۵ در ورزشگاه تختی آبادان به مصاف هم رفتند.

صنعت نفت و ذوب‌آهن در حالی با قضاوت سیدعلی اصغر مؤمنی و کمک‌های حسن ظهیری و سعید زیبا به مصاف هم رفتند که در سه بازی اخیرشان پیروز نشده بودند. صنعت نفت در سه دیدار آخر، دو باخت و یک مساوی و ذوب‌آهن هم سه مساوی متوالی به دست آورده بود تا هم شاگردان عبدالله ویسی و هم شاگردان محمد ربیعی به دنبال پیروزی باشند.

بازی در حالی آغاز شد که ذوب با وجود بازی در خانه حریف نمایش بهتری داشت و سرانجام در دقیقه ۲۷، محمد جواد محمدی روی اوت بلند نادر محمدی، با یک ضربه سرضرب در داخل شش قدم، ذوب‌آهن را یک بر صفر پیش انداخت. تلاش دو تیم در ادامه نتیجه‌ای نداشت و نیمه اول با برتری یک بر صفر ذوب‌آهن به پایان رسید.

صنعت نفت در نیمه دوم با ارائه یک فوتبال رو به جلوتر سعی در جبران در خانه داشت اما ذوبی‌ها با حفظ توپ و میدان‌داری اجازه خلق موقعیت خطرناک روی دروازه‌شان را ندادند.

در نهایت ذوب‌آهن با نتیجه یک بر صفر صنعت نفت را شکست داد تا پس از سه مساوی متوالی دوباره به جاده پیروزی برگردد. ذوب با این برد، ۲۴ امتیازی شد و در رده پنجم جدول قرار گرفت.

صنعت نفت هم با کسب سومین شکست در ۴ بازی آخرش، ۱۱ امتیازی و در رده چهاردهم باقی ماند.

ترکیب اولیه صنعت‌نفت آبادان:

فهد طالب،میثم تهی‌دست، فیاض میردورقی، حسین سنگرگی، امیرمحمد پناهی، طالب ریکانی، یوسف وکیا، فرزین معامله‌گری، حکیم نصاری، یوسف کی‌شمس و احمد شریعت‌زاده

سرمربی: عبدالله ویسی

ترکیب ذوب‌آهن اصفهان:

حبیب فرعباسی، نادر محمدی، دانیال ایری، شایان مصلح، امیرحسین جدی، کمال کامیابی‌نیا، پوریا آریا کیا، مهرداد رضای، محمدحسین اسلامی، مجید علیاری و محمدجواد محمدی

سرمربی: محمد ربیعی

خبر پیشین
ارزش معاملات بورس، ۵ هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان شد
خبر بعدی
هفته نامه آتشکار – شماره ۱۴۰۷

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

آخرین اخبار

پربازدیدها

اخبار پربازدید این ماه

فهرست