کد خبر: 2021704
صنعت
در پنجمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران عنوان شد:

۴۵ درصد محصولات ارزش افزای ذوب‌آهن اصفهان صادر می‌شود

مدیرعامل ذوب‌آهن اصفهان امروز در پنجمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران با اشاره به تأکید رئیس‌جمهور در افتتاحیه این نمایشگاه بر تولید و گسترش صادرات در همه زمینه‌ها به جهت ارزآوری، گفت: ذوب‌آهن اصفهان با توجه به بررسی‌هایی که در کشورهای هدف صادراتی خود انجام داده، در برنامه تولید، محصولات ارزش افزا را در اولویت قرار داده است.
مهدی کوهی در گفتگو با خبرنگار پایگاه تحلیلی خبری ذوب ۲۴، اظهار کرد: در حال حاضر حدود ۴۵ درصد تولیدات ارزش افزای ذوب‌آهن اصفهان صادر می‌گردد که این صادرات به‌ ۲۵ کشور دنیا انجام می‌شود.
کوهی گفت: بعد از ۳ سال وقفه در برگزاری نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران به دلیل کرونا ،امسال این نمایشگاه به شکل باشکوهی در حال برگزاری است و حدود ۶ هزار شرکت تولیدی و دانش‌بنیان در آن حضور دارند.
مدیرعامل ذوب‌آهن اصفهان بعد از شرکت در مراسم افتتاحیه پنجمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران که با حضور رئیس‌جمهور در سالن اجلاس سران تهران برگزار شد، از غرفه‌های نمایشگاه بازدید نمود و در غرفه ذوب‌آهن اصفهان حاضر و به گفتگو با بازدیدکنندگان و خبرنگاران پرداخت.
به گزارش ذوب ۲۴، پنجمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران از ۱۷ لغایت ۲۰ اردیبهشت‌ماه سال جاری در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران دایر است. بازدیدکنندگان می‌توانند از توانمندی‌های صادراتی ذوب‌آهن اصفهان در غرفه ۶۵ سالن ۳۸B  این نمایشگاه دیدن کنند.
انتهای پیام/
خبر پیشین
تاکید رئیس جمهور بر اطلاع رسانی دستاوردهای فولاد مبارکه
خبر بعدی
۸۵ درصد مواد اولیه ذوب‌آهن از داخل تأمین می‌شود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

آخرین اخبار

پربازدیدها

اخبار پربازدید این ماه

فهرست