کد خبر: 1122801
صنعت
عباس مقتدایی نماینده مردم اصفهان و عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی:

تولید ملی در پروژه‌های ملی با افتخار، استفاده می‌شود

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت: ثمره تلاش فرزندان این مرز بوم که تولید ملی است در پروژه‌های ملی با افتخار، استفاده می‌شود.

عباس مقتدایی نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس در گفتگوی اختصاصی با پایگاه تحلیلی خبری ذوب ۲۴ اظهار کرد: خوشبختانه ما در سه دهه اخیر و در بخش تولید محصولات استاندارد، موفقیت‌های بسیاری کسب کردیم که این رویکرد، خودکفایی را برای ایران عزیزمان در بخش گوناگون رقم زده است. یکی از این عرصه ها بخش ساخت و ساز است که با وجود تولید محصولات استاندارد در کشور نیاز است ایمن سازی در این بخش مهم به معنی واقعی کلمه سرلوحه ساختمان سازی‌ها قرار بگیرد.

وی افزود: در طرح نهضت ملی مسکن تاکید موکد بر استفاده از محصولات ساختمانی تولید داخل است زیرا این محصولات از قابلیت اعتماد و اطمینان بیشتری برخوردارند، در دسترس هستند، تولید آن‌ها اشتغالزایی عظیمی را رقم می‌زند، ایمنی بالایی دارند و همچنین بهره گیری از توان داخل رونق تولید را در میهن عزیزمان رقم می‌زند، به نوعی می‌توان گفت ثمره تلاش فرزندان این مرز بوم که تولید ملی است در پروژه‌های ملی با افتخار، استفاده می‌شود.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: بر همین اساس حتی در قراردادهای خارجی که با کشورهای چین، روسیه و … منعقد می‌شود بهره گیری از نیروی انسانی توانمند کشور و استفاده از تولیدات داخلی جزء پیش شرط‌هایی است که مطرح می‌شود و همچنین در قراردادهایی که به جهت اهمیت نیاز است در مجلس شورای اسلامی  به تصویب برسد نیز این نکات مورد توجه ویژه مجلس و شورای نگهبان قرار دارد.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در قانون اساسی کشورمان نیز به استفاده از توان داخل به صورت صریح اشاره شده است و بنابراین تا زمانی که محصولات استاندارد در کشور تولید می‌شوند مقوله واردات این اقلام، موضوعیتی ندارد.

مقتدایی اضافه کرد: شرکت‌ها و کارخانجات کشورمان با تمرکز بر تولید و ارزش آفرینی، ان‌شاء الله در پروژه ملی و همچنین در عرصه بین المللی موفقیت‌های بیشتری را برای ایران عزیزمان رقم بزنند.

انتهای پیام/

خبر پیشین
توسعه ریلی کشور وابستگی مستقیم به تولید ریل در ذوب‌آهن اصفهان دارد/ حدود ۳ سال که مطلقاً ریلی وارد نمی‌کنیم
خبر بعدی
صادرات غیرنفتی به ۵۲.۵ میلیارد دلار رسید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

آخرین اخبار

پربازدیدها

اخبار پربازدید این ماه

فهرست