کد خبر: 1111209
ورزش
سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن:

تجربه خوبی از دیدار با مس رفسنجان داریم

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: ما دو بازی با تیم قابل احترام مس انجام دادیم و هر دو بازی هم خیلی نزدیک بود. تجربه خوبی از این دو بازی داریم و کاملا آماده هستیم.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری ذوب ۲۴، مهدی تارتار پیش از دیدار با مس رفسنجان اظهار کرد: پیش از اینکه درباره بازی صحبت کنم، جا دارد زلزله شهرستان خوی را خدمت همه هموطنان عزیز تسلیت بگویم و با مردم خوب‌مان در شهرستان خوی همدردی کنیم. امیدوارم که مسئولین رسیدگی لازم را داشته باشند. مردم در شرایط سختی هستند و سرما آنها را اذیت می‌کند. امیدوارم رسیدگی خوب باشد و از این شرایط خارج شوند.

او سپس در خصوص تقابل با مس رفسنجان گفت: مثل اکثر بازی‌ها، بازی سختی برای هر دو تیم است. تقریبا دو تیم نزدیک به هم هستند. ما دو بازی با تیم قابل احترام مس انجام دادیم و هر دو بازی هم خیلی نزدیک بود. تجربه خوبی از این دو بازی داریم و کاملا آماده هستیم.

تارتار ادامه داد: چند بازیکن مصدوم و محروم هستند اما بقیه بازیکنان شرایط خوبی دارند. خیلی امیدواریم که بتوانیم با توجه به نتایج بدمان در هفته‌های گذشته، این بازی را به خوبی پشت سر بگذاریم و دست پر به اصفهان برگردیم.

سرمربی ذوب آهن درباره غایبان این تیم برای بازی فردا گفت: پویا پورعلی و محمدرضا سلیمانی محروم هستند و دو سه مصدوم هم داریم که کادر پزشکی تلاش می‌کند که آنها را برساند. ان‌شاءالله که برسند و مشکلی نباشد.

انتهای پیام/
خبر پیشین
۲۹ طرح معدنی و فولادی آماده افتتاح در دهه فجر
خبر بعدی
تبریک میلاد با سعادت حضرت علی علیه السلام و روز پدر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

آخرین اخبار

پربازدیدها

اخبار پربازدید این ماه

فهرست