کد خبر: 01042602
ورزش
سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن:

همیشه نگاه‌مان به کسب بهترین نتایج است

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن گفت: هواداران ذوب‌آهن منطقی باشند، ما همیشه نگاه‌مان به کسب بهترین نتایج است. به تیم‌مان تعهد داریم و برای آن می‌جنگیم تا به هدف‌مان دست پیدا کنیم.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری ذوب ۲۴، مهدی تارتار در حاشیه تمرین تیم فوتبال ذوب‌آهن در ورزشگاه ملت گفت: به احترام تیم‌ملی چیزی در خصوص شرایط فعلی نمی‌گویم؛ اگر صحبت کنم خیلی‌ها در فدراسیون و سایر ارکان از من ناراحت می‌شوند.

وی افزود:تمرکز من روی کار خودم و تیمم است. تیم‌ملی فوتبال‌مان مشکلات زیادی در ماه‌های اخیر به خود دیده و حتی بازی تدارکاتی نیز انجام نداده است.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن بیان کرد: هواداران ذوب‌آهن منطقی باشند. ما همیشه نگاه‌مان به کسب بهترین نتایج است. به تیم‌مان تعهد داریم و برای آن می‌جنگیم تا به هدف‌مان دست پیدا کنیم. بازیکنان ذوب‌آهن تمام انرژی‌شان را برای نام این باشگاه خواهند گذاشت.

وی خاطرنشان کرد: وقتی کمیته‌ فنی فدراسیون فوتبال تشکیل می‌شود و در خصوص یک موردی اظهار نظر می‌کند اما آن اجرا نمی‌شود و بدین ترتیب اسکوچیچ برمی‌گردد و واقعاً عجیب و یک ایراد بزرگ است.

تارتار در رابطه با اعضای جدید کادر فنی‌اش عنوان کرد: محمد نوری شاگرد خودم بود و او را باتوجه به شناختی که داشتم به ذوب‌آهن آوردم. قاسم حدادی‌فر نیز یکی از بازیکنان باهوش فوتبال بوده و هست که از سال گذشته می‌خواستم به کادر فنی تیم اضافه‌اش کنم، البته دست او را در انتخاب برای حضور به‌عنوان بازیکن و مربی در ذوب‌آهن باز گذاشتم و خودش تصمیم گرفت به کادر بپیوندد.

انتهای پیام/

خبر پیشین
تولید محصولات با ارزش افزوده بالا، استراتژی اصلی ذوب آهن است
خبر بعدی
تیم بسکتبال ذوب‌آهن را برای قهرمانی آسیا می‌بندیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

آخرین اخبار

پربازدیدها

اخبار پربازدید این ماه

فهرست