کد خبر: 102505
ورزش
سرپرست تیم بسکتبال ذوب‌آهن:

برای دفاع از نام ذوب‌آهن تلاش می‌کنیم

‎سرپرست تیم بسکتبال ذوب‌آهن گفت: همه تلاشمان را برای دفاع از نام بلند ذوب آهن خواهیم کرد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری ذوب ۲۴، شهاب‌الدین شرفی درباره آخرین وضعیت تیم بسکتبال ذوب‌آهن اصفهان در لیگ برتر باشگاه‌های کشور اظهار کرد: خوشبختانه با وجود تیم‌های قدرتمندی که در مرحله اول این دوره از مسابقات حضور داشتند ۱۲ بازی از ۱۴ بازی را پیروز شدیم و در حال حاضر با شهرداری گرگان در امتیاز ۲۶ مشترکیم اما به علت تفاضل گل کمتر، این مرحله را با مقام دوم گروه به پایان رساندیم.

وی افزود: در مرحله دوم لیگ برتر بسکتبال و در گروه F با تیم‌های فولاد مبارکه سپاهان، پالایش نفت آبادان و صنایع هرمزگان طی شش بازی رفت و برگشت رقابت خواهیم کرد و در صورت صدر نشینی به مرحله پلی آف می‌رسیم.

‎بازیکن اسبق تیم بسکتبال ذوب آهن گفت: همه تلاشمان را برای دفاع از نام بلند ذوب آهن خواهیم کرد، جا دارد در این فرصت از تلاش جمعی کادر فنی و بازیکنان حرفه‌ای تیم به ویژه فرزاد کوهیان تشکر و تقدیر کنم. ذوب‌آهن در مواجه با تیم‌های بزرگ و قدرتمند با کوششی ستودنی بهترین عملکرد خود را نشان داد و کار تیمی خوبی را به نمایش گذاشت.

وی خاطرنشان کرد: همچنین از مدیرعامل شرکت سهامی ذوب آهن و مدیرعامل و هیات مدیره باشگاه نیز که شرایط حضور قدرتمند ما را در این دوره از مسابقات فراهم آوردند سپاسگزارم.

انتهای پیام/

خبر پیشین
هفته نامه آتشکار – شماره ۱۳۱۱
خبر بعدی
ورق فولادی صدرنشین معاملات تالار محصولات صنعتی و معدنی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

آخرین اخبار

پربازدیدها

اخبار پربازدید این ماه

فهرست