کد خبر: 01022502
صنعت
مدیرعامل ذوب‌آهن اصفهان:

نحوه اختصاص مواد اولیه، بهره‌وری شرکت‌های فولادی را تحت شعاع قرار می‌دهد

مدیرعامل ذوب‌آهن اصفهان گفت: کمبود مواد اولیه مانند سنگ آهن و زغال‌سنگ با کیفیت و نحوه تأمین و اختصاص آن‌ها، بهره‌وری شرکت‌های فولادی به ویژه  ذوب‌آهن اصفهان را تحت شعاع قرار می‌دهد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری ذوب ۲۴، ایرج رخصتی در نشستی با حضور سیف‌الله امیری مدیر کل دفتر صنایع معدنی وزارت صمت و هیأت همراه، با بیان این که وزارت صمت به عنوان متولی معادن و مواد اولیه مورد نیاز صنایع در کشور محسوب می شود، اظهار کرد: این نشست‌ها به منظور انتخاب راهکارهای مناسب و برنامه‌ریزی کامل و جامعی برای تعامل ذوب‌آهن اصفهان با ارکان وزارت صمت و سایر مراجع ذی‌صلاح برگزار شد.

وی نقش ترکیب مواد اولیه در تولید محصولات جدید و باکیفیت را حایز اهمیت دانست و گفت: کمبود مواد اولیه مانند سنگ آهن و زغال‌سنگ با کیفیت و نحوه تامین و اختصاص آن‌ها، بهره‌وری شرکت‌های فولادی به ویژه  ذوب‌آهن اصفهان را تحت شعاع قرار می‌دهد.

مدیرعامل ذوب‌آهن اصفهان با بیان این که ذوب‌آهن اصفهان سنگ آهن معادن داخلی را به بهای روز خریداری می‌کند و در پرداخت قیمت آن نیز مشکلی ندارد، تاکید کرد: ذوب‌آهن آماده است تمام زغال سنگ تولید داخل را هم دریک فرایند منطقی خریداری کند تا نیازی به صادرات آن نباشد.

وی واگذاری پهنه‌های معدنی مواد اولیه به ذوب‌آهن اصفهان را مورد تأکید قرار داد و افزود: ذوب‌آهن اصفهان برای سرمایه‌گذاری و شرکت در مزایده واگذاری معادن آمادگی لازم را دارد و انتظار داریم برای داشتن معدن و تامین پایدار مواد اولیه مورد نیاز خود، متولیان امر نیز از این شرکت بزرگ حمایت کنند.

به گزارش ذوب ۲۴، این نشست با توجه به سفر احتمالی ریاست جمهوری و هیأت دولت به استان اصفهان و تاکید مقامات عالی استان و وزارتخانه ‌های کار و صمت برای هماهنگی هرچه بیشتر با ارکان فعال عرصه‌های معدن، صنعت و عرضه کالا برگزار شد.

انتهای پیام/

 

خبر پیشین
کاهش قابل توجه قیمت شمش و اسلب صادراتی
خبر بعدی
حمایت وزارت صمت از ذوب‌آهن با هدف تولید پایدار و مداوم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

آخرین اخبار

پربازدیدها

اخبار پربازدید این ماه

فهرست