کد خبر: 010601
صنعت
سرپرست مدیریت عامل ذوب‌آهن اصفهان

تامین پایدار مواد اولیه از اولویت‌های ذوب‌آهن در سال جدید است

سرپرست مدیریت عامل ذوب‌آهن اصفهان گفت: تامین پایدار مواد اولیه و ایجاد زیرساخت‌های مناسب برای جلوگیری از هدر رفت مواد اولیه و افزایش تولید از اولویت‌های ذوب‌آهن در سال جدید است.
به گزارش پایگاه تحلیلی خبری ذوب ۲۴، ایرج رخصتی در ادامه بازدیدهای میدانی از قسمت های مختلف شرکت، با حضور در انبار مواد خام، با محمدجواد ذبیحی مدیر اگلومراسیون و علیرضا صادقی مدیر خرید مواد اولیه و انرژی دیدار و گفت‌وگو کرد.
رخصتی در این بازدید، با اشاره به اینکه تامین پایدار مواد اولیه به منظور افزایش تولید در سال جدید از اولویت‌های اساسی شرکت است، گفت: با اقداماتی که در راستای افزایش تولید خواهیم داشت، تامین مواد اولیه از مبادی منطقی و قابل دسترس یکی از اقداماتی است که باعث می‌شود دسترسی به خوراک اولیه خط تولید آسان‌تر گردد و نگرانی کمتری بابت این مهم داشته باشیم.
وی خاطرنشان کرد: با ایجاد زیر ساخت‌های مناسب و استفاده بهینه از تجهیزات و زیرساخت‌های موجود می‌توان از هدر رفت مواد اولیه جلوگیری کرد.
سرپرست مدیریت عامل شرکت ذوب‌آهن افزود: با همت و تلاش کارکنان به رکوردهای مناسبی دست یافته‌ایم و این روند و رسیدن به اهداف برنامه سال ۱۴۰۱ با جدیت باید دنبال شود و قطعا با همکاری و همدلی تلاشگران میسر خواهد بود.
انتهای پیام/
خبر پیشین
نقش موثر بازار سرمایه در تحقق شعار سال ۱۴۰۱
خبر بعدی
پیراهن سبز بر تن بورس در نخستین روز کاری قرن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

آخرین اخبار

پربازدیدها

اخبار پربازدید این ماه

فهرست