کد خبر:
ورزش

ذوب‌آهن ۴- آلومینیوم صفر| جشنواره گل‌ و کارت‌های قرمز

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری ذوب ۲۴، در چارچوب هفته بیست و دوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور، دو تیم ذوب‌آهن اصفهان و آلومینیوم اراک به مصاف هم رفتند که این بازی با پیروزی ۴ بر صفر شاگردان مهدی تارتار به پایان رسید.

دو گل نخست این بازی را محمد خدابنده‌لو در دقیقه ۲۸ و رضا خالقی‌فر در دقیقه ۶۴ به ثبت رساندند. گل سوم ذوب‌آهن در شرایط عجیبی به ثمر رسید؛ در حالی کمک داور پرچم خود را به نشانه خطای مدافع آلومینیوم بالا برده بود، داور بازی آوانتاژ اعلام کرد و محمدحسین اسلامی به راحت‌ترین شکل ممکن موفق شد دروازه آلومینیوم را برای بار سوم باز کند. گل چهارم ذوب‌آهن را هم سینا اسدبیگی در دقیقه ۸۷ از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند.

گاندوها که در دو هفته گذشته به ترتیب از سد شهر خودرو و فولاد خوزستان گذشته بودند، با ۲۸ امتیاز به رتبه نهم جدول صعود کردند. آلومینیوم هم که ۹۱ روز است طعم پیروزی در لیگ برتر را نچشیده، با ۲۶ امتیاز موقتاً به جایگاه دهم جدول سقوط کرد.

رضا عادل داور این مسابقه بود و سعید باقرپسند از ذوب‌آهن و محمد امیدی‌فر از آلومینیوم را با کارت زرد جریمه کرد. همچنین مصطفی احمدی در دقایق ۱۰ و ۳+۴۵ با کارت زرد داور مواجه و از زمین مسابقه اخراج شد. اتفاقی که جنجال‌های زیادی به دنبال داشت و باعث درگیری احمدی با یکی از نیمکت‌نشینان آلومینیوم شد.

در دقایق پایانی مسابقه هم یکی از مربیان آلومینیوم اراک از کنار زمین اخراج شد تا دومین مربی این تیم باشد که با کارت قرمز عادل مواجه می‌شود. مهدی تارتار هم از کارت قرمز داور مسابقه بی‌نصیب نماند و مجبور شد دقایق تلف شده را از روی سکوها تماشا کند.

انتهای پیام/

خبر پیشین
ذوب آهن اصفهان، بازوی اجرایی استان در انتقال آب از خلیج فارس
خبر بعدی
فوتبال ایران باید به احترام تارتار بایستد و دست بزند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

آخرین اخبار

پربازدیدها

اخبار پربازدید این ماه

فهرست