کد خبر: 121502
ورزش
مدیرعامل ذوب آهن اصفهان در تمرین تیم بسکتبال

خرسندی و نشاط پرسنل شرکت و هواداران، از نتایج اخیر تیم بسکتبال ذوب آهن

سرپرست مدیریت عامل ذوب آهن اصفهان با حضور در ورزشگاه ملت اصفهان با کادرفنی و بازیکنان تیم بسکتبال ذوب آهن دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری ذوب ۲۴، وی در این دیدار صمیمانه با تبریک میلاد حضرت امام حسین علیه السلام و روز پاسدارو حضرت ابوالفضل عباس (ع) و روز جانباز از تلاش  کادر فنی وبازیکنان تیم بسکتبال ذوب آهن قدردانی کرد و نتایج بدست آمده را بخصوص در دیدارهای اخیر موجب خرسندی و نشاط پرسنل شرکت و هواداران دانست. 

ایرج رخصتی از بازیکنان خواست برای نام و جایگاه ذوب‌آهن تمام تلاش خود را انجام دهند، آن موقع هر نتیجه ای هم حاصل شود قابل قبول خواهد بود.
سرپرست مدیریت عامل ذوب آهن اصفهان گفت: من یک ورزشکار حرفه ای نیستم اما به ورزش علاقمندم و نقش ورزش را در توسعه اجتماعی و فرهنگی بسیار مهم می دانم. از نظر ما شما در هر حالتی برنده هستید زیرا در زمینه ای تلاش می‌کنید که قبل از برد اخلاق حرف اول را می زند.
وی افزود: تیم بسکتبال هم از تیم‌های ریشه دار و مقام آور ذوب آهن بوده و خواهد بود، بنابراین از هر گونه کمکی به ورزش و باشگاه کوتاهی نخواهیم کرد تا با اقتدار در صحنه مسابقات حضور یابید .
آرزوی ما موفقیت روزافزون شماست
در ابتدای این دیدار علیرضا احسانی مدیرعامل باشگاه با عرض خیرمقدم ،و تشکر از توجه و پیگیری مهندس رخصتی در خصوص تمامی رشته های ورزشی باشگاه ،گفت مطمئنا حمایت های شما موجب دلگرمی ،تلاش مضاعف و نتایج بهتر تیم ها خواهد شد ،در ادامه این دیدار پیمان صداقت نیا مدیرفنی تیم بسکتبال ،شهاب شرفی سرپرست تیم و فرزاد کوهیان سرمربی تیم بسکتبال، در خصوص شرایط تیم و مسابقات پیش رو توضیحاتی ارائه کردند.

انتهای پیام/

خبر پیشین
فداکاری و ایثار پاسداران و جانبازان، تا ابد در تاریخ جاودانه است
خبر بعدی
کاشت بیش از ۵ هزار نهال اکالیپتوس به مناسبت روز درختکاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

آخرین اخبار

پربازدیدها

اخبار پربازدید این ماه

فهرست