کد خبر: 121102
معدن
سرپرست معاونت بهره برداری شرکت ملی فولاد ایران:

اکتشاف در پهنه‌های جدید به افزایش ذخایر قطعی سنگ آهن کمک می‌کند

سرپرست معاونت بهره برداری شرکت ملی فولاد ایران با تأکید بر لزوم انجام سرمایه‌گذاری‌های هنگفت و تهیه ماشین آلات ضروری برای اکتشاف در معادن گفت: اکتشاف در اعماق معادن فعلی و پهنه‌های جدید می‌تواند به افزایش ذخایر قطعی سنگ آهن کمک کند.  

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری ذوب ۲۴، مهرداد ناجی به کمبود سنگ آهن در کشور اشاره و اظهار کرد: در حوزه معادن باید سرمایه‌گذاری‌های جدیدی صورت گیرد. در این راستا اکتشاف در اعماق معادن فعلی و پهنه‌های جدید می‌تواند به افزایش ذخایر قطعی سنگ آهن کمک کند.

وی با تأکید بر لزوم انجام سرمایه‌گذاری‌های هنگفت و تهیه ماشین آلات ضروری برای اکتشاف در معادن گفت: ماشین آلان معدنی با توان حفاری در اعماق بیش از یک هزار متری نیاز کشور است و در این راستا شرکت‌های خصوصی باید وارد عمل شوند.

سرپرست معاونت بهره برداری شرکت ملی فولاد ایران تصریح کرد: شرکت ملی فولاد ایران با پیشینه و عقبه کارشناسی‌اش، مشکل کمبود سنگ آهن کشور را به‌طور جدی مدنظر قرار داده و رصد کارشناسی دارد.

وی افزود: در این زمینه اتاق‌های فکر تخصصی و جلسات کارشناسی را با سازمان ایمیدرو و دانشگاهیان و کارشناسان این عرصه برگزار می‌کنیم و خروجی‌های این جلسات برای تصمیم گیران اقتصادی کشور ارسال می‌شود تا زمینه‌های لازم برای حل این چالش فراهم شود.

انتهای پیام/

خبر پیشین
بخشی از نیاز فولادسازان با فعال شدن معادن تحت اکتشاف تأمین می‌شود
خبر بعدی
تولید ۴۲.۸ میلیون تن کنسانتره آهن توسط شرکت‌های بزرگ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

آخرین اخبار

پربازدیدها

اخبار پربازدید این ماه

فهرست