کد خبر: 120202
فرهنگی و اجتماعی
در آیین افتتاح رستوران آگلومراسیون ذوب آهن اصفهان عنوان شد

رضایتمندی و حفظ آرامش تلاشگران هدف اصلی مسئولان ذوب‌آهن است

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری ذوب ۲۴، آیین افتتاح رستوران آگلومراسیون ذوب‌آهن امروز با حضور ایرج رخصتی سرپرست مدیریت عامل، مهدی بهرامی معاون پشتیبانی و خدمات اجتماعی، روح اله صالحی مدیر خدمات و امور رفاهی و دیگر مسولین شرکت برگزار شد.
رخصتی در این آیین، با اشاره به دستاوردهای جدید ذوب آهن اصفهان که بالندگی بیشتر این شرکت را نوید می‌دهد، گفت: تلاشگران شرکت با همت و تلاش وصف ناشدنی توانستند رکورد تولید ماهانه چدن که مربوط به سال ۹۳ بود را بشکنند و برگ زرینی به تاریخ پرافتخار این صنعت بیافزایند.
وی خاطرنشان کرد: برخی مشکلات تامین مواد اولیه حل شده و امید است تولید و بهره وری به بیشترین حد ممکن خود برسد.
سرپرست مدیریت عامل شرکت ذوب‌آهن گفت: بهبود تولید و شرایط اقتصادی شرکت موجب بهبود معیشت کارکنان می‌شود. با توجه به شرایط اقتصادی که سفره کارکنان را کوچکتر کرده، این وظیفه را احساس می‌کنیم که به رفاهیات پرسنل توجه شود و معیشت آنان در اولویت باشد تا با این روش از همت تلاشگران شرکت قدردانی شود.
بهرامی معاون پشتیبانی و خدمات اجتماعی ذوب‌آهن نیز در این آیین گفت: با توجه به شیوع بیماری کرونا، فرصتی بود تا برخی رستوران‌ها که احتیاج به تعمیرات اساسی داشت بازسازی و نوسازی شوند و این رستوران با زحمت و تلاش مدیریت های مرتبط به بهره برداری رسید.
وی با اشاره به اینکه اولویت این معاونت، ارائه بهترین و مناسب ترین خدمات به کارکنان شرکت است، افزود: رضایتمندی و حفظ آرامش تلاشگران شرکت هدف اصلی معاونت پشتیبانی و خدمات اجتماعی است و این بخش همواره پذیرای نظرات سازنده پرسنل است.
انتهای پیام/
خبر پیشین
افزایش ۲۱ درصدی تولید گندله شرکت‌های بزرگ
خبر بعدی
ذوب‌آهن قهرمان وزنه‌برداری ایران شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

آخرین اخبار

پربازدیدها

اخبار پربازدید این ماه

فهرست