کد خبر: 113004
صنعت
نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی:

نزدیک به ۲۰۰۰ طرح توسعه یا ایجابی در اصفهان فعال است

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: نزدیک به 2 هزار طرح توسعه یا ایجابی در اصفهان وجود دارد که در سال 200 میلیون متر مکعب از آبخوان‌ها برداشت آب را شاهد هستیم.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری ذوب ۲۴، مهدی طغیانی در ارتباط با توسعه صنعت در اصفهان اظهار کرد: توسعه صنعت در اصفهان باید مطابق با شرایط جغرافیایی استان از جمله محدودیت آب و آلودگی هوا صورت بگیرد.

وی به طرح توسعه صنعت در کمشچه با استفاده از پساب خبر داد و گفت: در اجرای طرح‌های توسعه صنعت در استان هیچ گونه نظارتی را شاهد نیستیم.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در عرصه توسعه صنایع در اصفهان به اشباع رسیدیم و لازم است برای توسعه صنایع از جمله آنچه در منطقه ویژه اقتصادی شهرضا مشاهده می‌کنیم از طرح‌های راهبری برای رفع آلودگی‌ها استفاده شود.

وی گفت: برخی از کارها و برنامه‌های موجود ناظر به اقدامات ما در آینده است و باید بیش از پیش مراقب زمینی باشیم که در آن زندگی می کنیم.

طغیانی خواستار تغییر سبک زندگی در شهرهای صنعتی از جمله اصفهان شد و گفت: این تغییرات و نگاه به طرح‌های توسعه‌ای باید در سطح مدیریتی شکل بگیرد.

اصفهان با بیش از پنج میلیون نفر جمعیت، بیش از ۹ هزار واحد تولیدی کوچک و بزرگ با سرمایه ۲۲۱ هزار میلیارد ریال و اشتغال ۲۶۳ هزار نفر، حدود۸۴۰ معدن در حال بهره‌برداری با سرمایه‌گذاری بیش از ۱۰ هزار میلیارد ریال و حدود۱۸۰ هزار واحد صنفی، صنعتی‌ترین استان کشور به شمار می‌آید.

انتهای پیام/

خبر پیشین
رشد ۲۵ درصدی وزن درآمدزایی ذوب‌آهن در بورس کالا
خبر بعدی
رکورد جدید تولید ماهانه در ذوب آهن اصفهان ثبت شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

آخرین اخبار

پربازدیدها

اخبار پربازدید این ماه

فهرست