کد خبر: 113003
بورس
در آخرین هفته بهمن رقم خورد

رشد ۲۵ درصدی وزن درآمدزایی ذوب‌آهن در بورس کالا

میزان عرضه‌های ذوب آهن در معاملات این هفته بورس کالا با سبدکالایی خود که شامل ۹ محصول بود و از لحاظ وزنی به ۳۳ هزار و ۶۱۷ تن رسید.
بورس کالا

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری ذوب ۲۴، ذوب‌آهن اصفهان آخرین هفته بهمن‌ماه را با روند صعودی و رشد ۲۵ درصدی درآمدزایی‌ها گذراند و پس از مدت‌ها، فروش این شرکت به سوی جایگاه اصلی خود در حال حرکت است.

میزان عرضه‌های ذوب آهن در معاملات این هفته بورس کالا با سبدکالایی خود که شامل ۹ محصول بود و از لحاظ وزنی به ۳۳ هزار و ۶۱۷ تن رسید.

تیرآهن

ذوب آهن توانست تمام عرضه‌های خود در بخش انواع تیرآهن را با حجم ۱۰ هزار و ۵۱۱ تنی به فروش برساند و ۱۴۶ میلیارد و ۶۵۱ میلیون تومان را بدست آورد.

سبد تیرآهن مخلوط

بر اساس این گزارش باید اشاره داشت که «سبد تیرآهن مخلوط» ذوب آهن نیز عرضه‌ای بیش از ۶,۵ هزارتن را در این هفته به ثبت رساند که مشتریان با استقبال مناسب، تمام این کالا را خریدند تا ۷۸ میلیارد و ۷۱۷ میلیون تومان در این بخش بدست آید.

سبد میلگرد مخلوط

بر پایه این گزارش باید اشاره داشت که ذوب آهن «سبد میلگرد مخلوط» نیز در دستور کار داشت و عرضه ۴ هزار و ۵۵۰ تن را به بازار آورد و مشتریان سفارش ۱۰ هزار و ۸۰۰ تنی را به ثبت رساندند تا ۶۳ میلیارد و ۶۱۴ میلیون تومان ارزش فروش این کالا باشد.

سبد تیرآهن ۲۲ و ۲۷

از سوی دیگر می‌توان به دیگر محصول این کالا اشاره داشت که سبد تیرآهن ۲۲ و ۲۷ با عرضه بیش از یک هزارتنی در این هفته به رینگ معاملات آمدند و با فروش تمام این کالا، ذوب آهن توانست ۱۴ میلیارد و ۲۶۹ میلیون تومان درآمد را بدست آورد.

سبد نبشی

ذوب‌آهن اصفهان، در ادامه «سبد نبشی» را راهی بورس کالا کرد و بیش از یک هزارتن از این کالا در سبدکالایی خود برای عرضه در بورس کالا آورد و با فروش تمام آن، توانست درآمد ۱۴ میلیارد و ۱۶۱ میلیون تومانی را بدست آورد.

شمش چدن

از سوی دیگر می‌توان به «شمش چدن» اشاره داشت و عرضه ۱۰ هزار تنی را با خود به بورس کالا آورد بود و تمام این عرضه‌ها را به‌فروش رساند و ۱۱۷ میلیارد تومان درآمدزایی را به حساب این شرکت ریخت.

انتهای پیام/

 

خبر پیشین
معدن به راحتی می‌تواند جایگزین نفت شود
خبر بعدی
نزدیک به ۲۰۰۰ طرح توسعه یا ایجابی در اصفهان فعال است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

آخرین اخبار

پربازدیدها

اخبار پربازدید این ماه

فهرست