کد خبر: 102605
ورزش
سرمربی تیم فوتبال ذوب‌ آهن اصفهان:

امیدواریم فردا روز خوب مهاجمان ما باشد

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌ آهن اصفهان گفت:‌ امیدوارم فردا مقابل پرسپولیس تمرکز بالایی داشته باشیم و روز خوب مهاجمان ما باشد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری ذوب ۲۴، مهدی تارتار در نشست خبری پیش از بازی با پرسپولیس در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی اظهار کرد: در جام حذفی باید اشتباه‌ها را به حداقل برسانیم. سعی کردیم تمرکز بالایی داشته باشیم هرچند زمان زیادی نداشتیم. سه چهار روز بیشتر برای این مسابقه زمان نبود.

وی در مورد اینکه فرصت‌سوزی بازیکنان ذوب‌آهن شرایط را برای این تیم سخت کرده و آیا برای بازی فردا این مشکل کمتر خواهد بود یا نه، گفت: زمان زیادی برای این بازی نداشتیم تا تمرینات اختصاصی انجام بدهیم. در یکی دو روز گذشته روی این مشکل هم کار کردیم. ان‌شاءالله فردا روز خوب مهاجمان ما باشد.

سرمربی ذوب‌آهن در مورد روند نتیجه‌گیری ذوب‌آهن در این فصل گفت: در شروع فصل یک روند سینوسی داشتیم اما خدا را شکر در ۴-۵ هفته گذشته روند تیم‌مان خوب شده است و از چهار بازی گذشته در لیگ هفت امتیاز کسب کردیم. تعداد گل‌های خورده‌‌مان کم شده و این نشان می‌دهد تیم ما هفته به هفته بهتر می‌شود. امیدوارم این روند را در جام حذفی ادامه بدهیم.

وی در مورد کیفیت زمین اظهار کرد: در شروع فصل زمین ما می‌رفت که تا شرایط بدی را پیدا کند اما باشگاه تصمیم گرفت با هزینه سنگین زمین را اصلاح کند و این اتفاق رخ داد. هرچند، چند هفته‌ای را از دست دادیم اما روند زمین روز به روز بهتر شده است. از مدیریت باشگاه هم که سخت پیگیر این مسئله بود باید تشکر کنم تا یک زمین خوب داشته باشیم.

تارتار گفت: جا دارد از هواداران ذوب‌آهن تشکر کنم. آنها در روزهای سخت در کنار ما بودند و ما تلاش می‌کنیم که به روزهای خوب گذشته در چند سال اخیر ذوب‌آهن برگردیم زیرا ذوب آهن در ۲ سال اخیر شرایط مناسبی نداشته است.

انتهای پیام/

خبر پیشین
ذوب‌آهن- پرسپولیس| دوئل حذفی
خبر بعدی
پیگیری‌ها برای تأمین مواد اولیه ذوب‌آهن اثربخش نبوده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

آخرین اخبار

پربازدیدها

اخبار پربازدید این ماه

فهرست