کد خبر: 102003
معدن
آمار 9 ماهه 1400 اعلام شد

افزایش ۲۳ درصدی تولید گندله شرکت‌های بزرگ

میزان تولید گندله شرکت‌های بزرگ طی 9 ماهه سال 1400 حدود 23 درصد افزایش یافت.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری ذوب ۲۴، به نقل از روابط عمومی ایمیدرو، ۹ شرکت بزرگ کشور از ابتدای فروردین تا پایان آذر، ۲۸ میلیون و ۶۴۹ هزار و ۲۵۶ تن گندله سنگ آهن تولید کردند. این رقم در مدت مشابه سال گذشته، ۲۳ میلیون و ۲۸۵ هزار و ۴۲۲ تن بود.

از این میان، شرکت‌های «گل گهر»، ۹ میلیون و ۳۴۶ هزار و ۵۱۰ تن، «توسعه معادن و صنایع معدنی خاورمیانه» ۴ میلیون و ۴۳۴ هزار و ۴۸۰ تن، «صنایع معدنی فولاد سنگان» ۳ میلیون و ۲۶۸ هزار و ۶۳۱ تن، «چادرملو» ۲ میلیون و ۷۶۴ هزار و ۶۳ تن، «گهر زمین» ۲ میلیون و ۶۴۴ هزار و ۸۹۵ تن، «اپال پارسیان سنگان» ۲ میلیون و ۵۳۸ هزار و ۹۰۲ تن، «مرکزی» ۲ میلیون و ۳۹۵ هزار و ۸۹۵ تن، «صنعتی معدنی توسعه فراگیر سناباد» ۹۳۹ هزار و ۳۰۲ تن و «صبانور» ۳۱۶ هزار و ۵۷۷ تن تولید کردند.

رشد ۱۰ درصدی ارسال

همچنین، شرکت‌های بزرگ معدنی طی ۹ ماهه امسال، ۱۳ میلیون و ۹۶۷ هزار و ۶۷ تن گندله به شرکت‌ها ارسال کردند که در مقایسه با رقم مدت مشابه سال گذشته (۱۲ میلیون و ۶۸۹ هزار و ۷۹۰ تن)، ۱۰ درصد رشد نشان می دهد.

افزایش تولید و ارسال آذر

این شرکت‌ها در ماه آذر ۳ میلیون و ۲۶ هزار و ۴۶۴ تن گندله «تولید» و یک میلیون و ۸۵۱ هزار و ۶۷۵ تن محصول «ارسال» کردند که نسبت به آمار مدت مشابه سال گذشته (۲ میلیون و ۵۹۷ هزار و ۵۰۵ تن «تولید» و یک میلیون و ۶۲۷ هزار و ۱۲۶ تن «ارسال»)، به ترتیب حاکی از رشد ۱۷ و ۱۴ درصدی است.

انتهای پیام/

خبر پیشین
چرا سود عملیاتی ذوب ۲۹۶ درصد رشد کرد؟
خبر بعدی
سومین جشنواره و نمایشگاه ملی فولاد ایران با مشارکت ذوب‌آهن برگزار می‌شود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

آخرین اخبار

پربازدیدها

اخبار پربازدید این ماه

فهرست