کد خبر: 100801
صنعت
قائم مقام وزیر صمت در امور بازرگانی:

نقش ایدرو و ایمیدرو تغییری نمی‌کند

قائم مقام وزیر صمت در امور بازرگانی در مورد وضعیت سازمان‌های وابسته به وزارتخانه همچون ایدرو و ایمیدرو، گفت: به هیچ عنوان نقش این سازمان‌ها کوچک نخواهد شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری ذوب ۲۴، محمدصادق مفتح در مورد وضعیت سازمان‌های وابسته به وزارتخانه همچون ایدرو و ایمیدرو، اظهار کرد: به هیچ عنوان نقش این سازمان‌ها کوچک نخواهد شد. این سازمان‌ها توسعه‌ای هستند و سیاست گذاری توسعه‌ای دارند و مدیریت و تنظیم گری ندارند. وظیفه ذاتی این سازمان‌ها توسعه صنعت و معدن است. نقش این سازمان‌ها هیچ تغییری نمی‌کند.

وی در مورد انتقاداتی که به چارت جدید وزارت صمت مبنی بر کمرنگ شدن نقش تجارت نسبت به صنعت، مطرح است، اظهار کرد: به نظرم نه تنها نقش تجارت در چارت جدید کمرنگ نشده بلکه تقویت هم شده است. بعد از عملیاتی شدن قانون انتزاع، تنظیم بازار محصولات کشاورزی از وزارت صمت جدا و به وزارت جهاد کشاورزی ملحق شد. ما فقط مسئولیت تنظیم بازار محصولات صنعتی را بر عهده داریم.

قائم مقام وزیر صمت در امور بازرگانی افزود: تنظیم بازار دو بخش عمده دارد که شامل تنظیم بازار و تنظیم نقش فعالان اقتصادی در مدیریت بازار و دیگری بخش خدمات بازرگانی یعنی تسهیلات و سرویس‌ها و زیرساخت‌های فعل بازرگانی است.

انتهای پیام/

خبر پیشین
برنامه عرضه سهام معادن از طریق بورس کلید خورد
خبر بعدی
محدودیت‌ سوخت و برق تولید فولاد و سیمان را کاهش داد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

آخرین اخبار

پربازدیدها

اخبار پربازدید این ماه

فهرست