کد خبر: 100401
صنعت
مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی:

تولید محصولات مورد نیاز کشور دستاورد بزرگی برای ذوب‌آهن است

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی گفت: تولید محصولات با کیفیت و مورد نیاز کشور دستاورد بزرگی برای ذوب آهن اصفهان است.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری ذوب ۲۴، حجت الاسلام والمسلمین محمد شریفانی در حاشیه بازدید از ذوب آهن اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار ما اظهار کرد: ما هر سال با نمایندگان این نهاد در واحدهای دانشگاه آزاد اسامی سراسر کشور یک نشست برگزار می‌کنیم و در این نشست‌ها با تبادل نظر به ارائه راهکار برای مشکلات موجود می‌پردازیم.

وی افزود: در حال حاضر نیز بنا به اهمیت ارتباط صنعت و دانشگاه و نقش محوری ذوب‌آهن اصفهان در صنعت به ویژه صنایع فولادی کشور و به منظور افزایش آگاهی همکاران خود در مورد آخرین پیشرفت‌ها، تحقیقات و تحولات تولیدی ذوب‌آهن اصفهان، این شرکت را برای محل برگزاری نشست خود انتخاب کردیم.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی گفت: ذوب آهن اصفهان از بزرگترین و پیشرفته‌ترین صنایع کشور است و نمایندگان نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسامی با حضور در این شرکت و کسب اطلاعات لازم، نیازها، یافته‌ها و حاصل مشاهدات خود از زحمات کارکنان و صنعتگران را به اساتید و دانشجویان منتقل خواهند کرد.

وی افزود: با ۳۰ سال سابقه کار و حضور در دانشگاه‌ها، فرایند تولید آهن، پیشرفت و دستاوردهای ذوب آهن اصفهان برای من جذاب و جالب بود و اعتقاد دارم تولید محصولات با کیفیت و مورد نیاز کشور دستاورد بزرگی برای ذوب آهن اصفهان است.

انتهای پیام/

خبر پیشین
امروز مانند یک تیم بازنده نبودیم
خبر بعدی
توجه ویژه ذوب‌آهن به ارتباط صنعت و دانشگاه/ صنعت از دانش روز بهره می‌برد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

آخرین اخبار

پربازدیدها

اخبار پربازدید این ماه

فهرست