کد خبر: 100302
ورزش
سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن:

امروز مانند یک تیم بازنده نبودیم

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: امروز واقعا بازی خوبی به نمایش گذاشتیم و همانند یک تیم بازنده نبودیم.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری ذوب ۲۴، مهدی تارتار، سرمربی ذوب آهن بعد از شکست ۲ بر صفر تیمش مقابل پرسپولیس اظهار کرد: امروز واقعا بازی خوبی به نمایش گذاشتیم. به پرسپولیس بابت این پیروزی تبریک می‌گویم اما ما همانند یک تیم بازنده نبودیم.

وی خاطرنشان کرد: پرسپولیس در هر دیدار حدود ۱۰ موقعیت ایجاد می‌کند ولی امروز اینطور نبود و آن‌ها موقعیت زیادی ایجاد نکردند. روی کم تجربگی دروازه‌بان تیم‌مان گل خوردیم و روی گل دوم هم داور اشتباه کرد. اصلا آن صحنه پنالتی نبود ولی شاید صحنه بعدی مشکوک‌تر بود. در کل با اشتباه داور و دروزاه‌بان‌مان شکست خوردیم. به بازیکنانم تبریک می‌گویم که خوب بازی کردند ولی در هفته‌های اخیر از داوری خیلی ضربه خوردیم و نمی‌دانم چه کار باید انجام بدهیم.

سرمربی ذوب آهن ادامه داد: از روز اول به باشگاه اعلام کردیم باید خیلی از مشکلات حل شود. بازیکنان ما کارشان را خوب انجام می‌دهند اما نه فقط ما بلکه خیلی از تیم‌ها مشکل دارند.

وی اظهار کرد: ما می‌توانستیم با فشاری که می‌آوردیم بازی را برگردانیم اما داور دچار اشتباه شد و آن پنالتی را به سود حریف گرفت. در مجموع به تیم خوب پرسپولیس تبریک می‌گویم و از بازیکنانم به خاطر بازی خوبی که به نمایش گذاشتند تشکر می‌کنم.

انتهای پیام/

خبر پیشین
لطف ذوب‌آهن به پرسپولیس
خبر بعدی
تولید محصولات مورد نیاز کشور دستاورد بزرگی برای ذوب‌آهن است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

آخرین اخبار

پربازدیدها

اخبار پربازدید این ماه

فهرست