کد خبر: 100202
ورزش
سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن:

به تیمم امیدوار هستم/ بازی با پرسپولیس آسان نیست

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: به تیم‌مان امیدوار هستم تا بتوانیم با انجام یک بازی هوشمندانه و با تمرکز بالا، نتیجه دلخواه‌مان را به دست بیاوریم.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری ذوب ۲۴، مهدی ‌تارتار در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر پرسپولیس در هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال اظهار کرد: بازی با پرسپولیس که یکی از مدعیان لیگ امسال است و قهرمان پنج دوره اخیر لیگ برتر، نمی‌تواند بازی آسانی برای ما باشد.

وی افزود: با توجه به اینکه حکم کمیته انضباطی برای بازیکن گابنی گل‌گهر این تیم را از رقبایش عقب انداخته است، مطمئنم که آنها انگیزه بالایی برای موفقیت دارند.  این تیم کادر فنی بسیار باکیفیت و مجربی به همراه بازیکنان باکیفیت و تأثیرگذار دارد. کارمان خیلی سخت است، اما امسال علی‌رغم نتایج نسبتاً بدمان در هفته‌های اخیر در لیگ برتر، بازی‌های خوبی را تاکنون به نمایش گذاشته‌ایم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن تاکید کرد: همانطور که می‌دانید، مقابل استقلال و سپاهان بازی‌های بسیار خوبی را به نمایش گذاشتیم و از تیم به لحاظ فنی راضی هستیم. با وجود این، بازی فردا یک بازی بسیار مهم برای‌مان است.

وی ادامه داد: دوست نداریم با تیم‌های پایین جدول رقابت کنیم، بلکه می‌خواهیم این رقابت با تیم‌های بالای جدول باشد. بازیکنان انگیزه خوبی دارند و خیلی بانشاط تمرین می‌کنند. به تیم‌مان امیدوار هستم تا بتوانیم با انجام یک بازی هوشمندانه و با تمرکز بالا، نتیجه دلخواه‌مان را به دست بیاوریم.

تارتار درباره غایبان تیمش برابر پرسپولیس گفت: خدا را شکر برای این بازی هیچ بازیکن محروم یا مصدومی نداریم و همه در اختیار تیم هستند.

وی در مورد داوری‌ها در فصل جاری لیگ برتر هم تصریح کرد: نمی‌خواستم راجع به داوری صحبت کنم، ولی امسال از ناحیه داوری خیلی متضرر شدیم. به هر حال مطمئنم که سیدعلی (داور دیدار پرسپولیس – ذوب‌آهن) و همکارانش دوست دارند بهترین داوری را انجام بدهند. امیدوارم بهترین افراد مسابقه در بازی فردا داور به اتفاق همکارانش باشند.

سرمربی ذوب‌آهن تاکید کرد: امیدوارم بازی زیبا به نمایش بگذاریم. پرسپولیس هم دنبال ارائه بازی زیبا است تا تماشاگران از دیدن این بازی لذت ببرند.

تیم فوتبال ذوب‌آهن در هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال فردا جمعه مقابل پرسپولیس به‌میدان خواهد رفت.

انتهای پیام/

خبر پیشین
محدودیت مصرف گاز برای صنایع و نیروگاه‌ها اعمال نمی‌شود
خبر بعدی
لطف ذوب‌آهن به پرسپولیس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

آخرین اخبار

پربازدیدها

اخبار پربازدید این ماه

فهرست