کد خبر: 100201
صنعت
مدیر عامل شرکت گاز اصفهان:

محدودیت مصرف گاز برای صنایع و نیروگاه‌ها اعمال نمی‌شود

مدیر عامل شرکت گاز استان اصفهان گفت: ۶ نیروگاه در استان مشغول فعالیت است و هر چقدر مردم در بخش خانگی  و صنعتی، گاز را بهینه مصرف کنند محدودیت مصرف برای صنایع و نیروگاه‌ها اعمال نمی‌شود.

سید مصطفی علوی در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه تحلیلی خبری ذوب۲۴ با اشاره به مصرف سالیانه هفت میلیارد متر مکعب گاز در نیروگاه‌های استان اظهار کرد: اگر همه مردم به‌ویژه در شرق استان مصرف بهینه گاز داشته باشند می‌توانیم زمستان امسال را با کمترین مشکل پشت سر بگذاریم.

وی گفت: مصرف گاز در این استان از ابتدای امسال تاکنون در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۱۰ درصد افزایش یافته است و از مردم تقاضا داریم مصرف منطقی و بهینه را مد نظر قرار دهند.

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان درباره مشکلات گازرسانی به شرق استان اصفهان، افزود: در زمان حاضر به‌طور میانگین روزانه بین ۶۸ تا ۷۲ میلیون متر مکعب گاز طبیعی در سطح استان مصرف می‌شود.

وی با اشاره به نگرانی از تامین گاز شرق استان، گفت: مردم شرق استان باید نسبت به تهیه سوخت دوم برای موارد احتمالی قطع انتقال گاز، اقدام کنند.

علوی افزود: با توجه به اینکه گاز برای شرق استان باید فشرده و  پس از طی کیلومترها مسافت به این منطقه حمل شود، این موضوع موجب نگرانی برای شرکت گاز شده است بنابراین از مردم به‌ویژه در شرق استان خواستار صرفه جویی در مصرف گاز هستیم.

انتهای پیام/

خبر پیشین
تنها ۱۵ درصد مصارف ذوب آهن و فولاد مبارکه از آب‌های سطحی است
خبر بعدی
به تیمم امیدوار هستم/ بازی با پرسپولیس آسان نیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

آخرین اخبار

پربازدیدها

اخبار پربازدید این ماه

فهرست