کد خبر: 92405
بورس
بورس در ۲۴ آذر

شاخص بورس سبزپوش به تعطیلات رفت

در جریان معاملات امروز (چهارشنبه، بیست و چهارم آذرماه)، شاخص کل بورس تهران با افزایش یک هزار و ۳۷۷ واحدی به رقم یک میلیون و ۲۹۳ هزار واحد رسید و شاخص هم‌وزن با ۹۶۰ واحد کاهش، به رقم ۳۴۴ هزار و ۵۰۵ واحد را به ثبت رساند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری ذوب ۲۴، برپایه معاملات آخرین روز معاملاتی هفته، بیش از ۵ میلیارد و ۵۶۹ میلیون سهم، حق تقدم و اوراق بهادار به ارزش ۴۵ هزار و ۳۱۷ میلیارد ریال در بورس اوراق بهادار تهران دادوستد شد.

شاخص بازار اول افزایش یک هزار و ۲۳۲ واحدی و شاخص بازار دوم، افزایش ۲ هزار و ۷۰ واحدی را تجربه کردند.

همچنین گروه خودرو با ۵۷ هزار و ۴۹۰ معامله به ارزش ۳ هزار و ۸۰۲ میلیارد ریال، گروه فلزات اساسی با ۲۸ هزار و ۱۴۶ معامله به ارزش ۲ هزار و ۵۱۹ میلیارد ریال، گروه شیمیایی با ۲۴ هزار و ۴۹۸ معامله به ارزش یک هزار و ۴۰۲ میلیارد ریال، گروه اداره بازارهای مالی با ۱۹ هزار و ۵۷۴ معامله به ارزش یک هزار و ۳۷۱ میلیارد ریال و گروه چند رشته‌ای صنایع با ۱۱ هزار و ۴۰۱ معامله به ارزش ۷۱۵ میلیارد ریال در صدر برترین گروه‌ها قرار گرفتند.

شرکت توسعه معادن و صنایع معدنی خاورمیانه با ۶۶۰ واحد، شرکت ملی صنایع مس ایران با ۶۰۰ واحد، شرکت پتروشیمی فناوران با ۵۰۳ واحد، شرکت معدنی و صنعتی چادرملو با ۳۰۵ واحد و شرکت پتروشیمی نوری با ۳۰۳ واحد بیشترین تاثیر مثبت را بر رشد شاخص کل داشتند.

در مقابل، شرکت ایران خودرو با ۴۰۰ واحد، شرکت مبین انرژی خلیج فارس با ۳۷۴ واحد، شرکت سرمایه‌گذاری غدیر با ۲۷۰ واحد، شرکت سایپا با ۹۳ واحد و شرکت تولیدی فولاد سپید فراب کویر با ۸۶ واحد بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص بورس داشتند.

انتهای پیام/

خبر پیشین
حمایت از ذوب‌آهن جزو وظایف مسئولان است
خبر بعدی
شکست خانگی ذوب‌آهن/ عنایتی در اصفهان پیروز شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

آخرین اخبار

پربازدیدها

اخبار پربازدید این ماه

فهرست