کد خبر: 92404
صنعت
نماینده مردم نطنز، بادرود و قمصر در مجلس شورای اسلامی:

حمایت از ذوب‌آهن جزو وظایف مسئولان است

نماینده مردم نطنز، بادرود و قمصر در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به اینکه ذوب‌آهن جزو صنایع پایه کشور محسوب می‌شود و برای کشور ارزآور است، بنابراین حمایت از آن جزو وظایف مسئولان است.

رحمت الله فیروزی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه تحلیلی خبری ذوب ۲۴ اظهار کرد: ذوب‌آهن در رشد اقتصادی کشور نقش بی‌بدیلی دارد و پایداری آن جزو نیازهای اصلی کشور است.

وی به حجم بالای صادرات ذوب آهن اشاره کرد و گفت: در آخرین  بازدیدی که از ذوب‌آهن صورت گرفت شاهد روند رشد و توسعه‌ای خوبی در مدیریت یزدی‌زاده بودیم، حاشیه‌های کمتر شده بود و بخشی از بدهی‌ها نیز پرداخت شده بود.

نماینده مردم نطنز، بادرود و قمصر در مجلس شورای اسلامی اعلام کرد: حرکت به سمت اقتصاد مقاومتی که شعار رهبر معظم انقلاب است را در ذوب‌آهن شاهد بودیم.

وی در پاسخ به این سؤال که چه حمایت‌هایی باید برای پایداری صنایع بزرگ مثل ذوب آهن صورت بگیرد، گفت: صدور مجوزهای لازم برای افزایش حجم صادرات و فراهم کردن شرایط و بستری لازم برای رونق اقتصادی و تعریف کردن بسته‌های تشویقی اقداماتی حمایتی‌ است که دولت می‌تواند صورت دهد.

نماینده مردم نطنز، بادرود و قمصر در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: صنایعی مثل ذوب آهن جزو نیازهای اصلی کشور است.

گفتنی است ذوب آهن، نخستین و بزرگ‌ترین تولیدکنندهٔ فولاد ساختمانی و ریل در ایران است. همچنین ذوب‌آهن اصفهان، بزرگ‌ترین شرکت فولاد در ایران از لحاظ تنوع محصولات است که با ظرفیت ۳٫۶ میلیون تن محصول پایانی، انواع مقاطع فولادی ساختمانی و صنعتی را تولید می‌کند.

انتهای پیام/

خبر پیشین
صادرات بزرگان فولادی ۲۲ درصد رشد یافت/ ذوب‌آهن در رتبه سوم صادرکنندگان فولاد
خبر بعدی
شاخص بورس سبزپوش به تعطیلات رفت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

آخرین اخبار

پربازدیدها

اخبار پربازدید این ماه

فهرست