کد خبر: 92305
ورزش
سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن:

تمرکز داشته باشیم هیچ تیمی حریفمان نمی‌شود

سرمربی ذوب آهن گفت: حضور مربی های جوان در لیگ، باعث بهتر شدن کیفیت آن می‌شود.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری ذوب ۲۴، مهدی تارتار در نشست خبری پیش از دیدار با هوادار اظهار کرد: بازی فردا مثل همه بازی های لیگ که مشاهده می‌کنیم بازی سختی است و امسال واقعا لیگ ما لیگ بسیار پرفشار و سختی خواهد بود. این نشان می‌دهد مربی های در حال فعالیت، از انگیزه خوبی برخوردار هستند.
او در خصوص تیم هوادار گفت: هوادار تیم بسیار دونده و یکدستی است. آقای عنایتی به اتفاق همکارانشان توانستند تیم خوبی را جمع و جور کنند و بازی های خوبی هم انجام دادند. فراز و نشیب زیاد داشتند. نقاط ضعف هم دارند که ما در طول هفته با اینکه یکی دو روز بیشتر فرصت نداشتیم و بیشتر ریکاوری انجام دادیم، روی آنها کار کردیم.
تارتار افزود: امیدواریم بازیکنان ما با تمرکز بالا بازی کنند و اشتباهات هفته های گذشته را نداشته باشند. اگر با تمرکز بالا بازی کنیم، هیچ تیمی نمی‌تواند ما را شکست بدهد، به بچه ها ایمان دارم و معتقدم با تمرکز، هفته به هفته بهتر خواهیم شد‌.

سرمربی ذوب آهن در پایان در مورد مصدوم و محروم های این تیم در بازی فردا عنوان کرد: خدا را شکر محروم نداریم. حبیب فرعباسی سرماخوردگی دارد و باید ببینیم فردا شرایطش به چه گونه ای خواهد بود و بقیه بچه ها همه شرایط خوبی دارند و آماده بازی فردا هستند.
انتهای پیام/

خبر پیشین
تقدیر معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری و وزیر علوم از دستاوردهای بومی‌سازی ذوب‌آهن اصفهان
خبر بعدی
ایران تولید کننده ریل است و حمل و نقل ریلی کشور باید در همه ابعاد توسعه یابد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

آخرین اخبار

پربازدیدها

اخبار پربازدید این ماه

فهرست