کد خبر: 90304
فرهنگی و اجتماعی
رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان:

مدیرانی که کارکنانش واکسینه نشده باشند، توبیخ می‌شوند

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: مدیرانی که در اقناع کردن کارمندان برای تزریق واکسیناسیون موفق نباشند، در سامانه ارزیابی و پایش آن مدیر مؤثر خواهد بود و در ستاد کرونا با آن‌ها برخورد می‌شود.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری ذوب ۲۴، شاهین شیرانی در جمع اصحاب رسانه اظهار داشت: مطابق با آمار ۶۳ هزار کارمند دستگاه‌های مختلف در اصفهان هنوز واکسن دریافت نکردند.

وی ادامه داد: به تمام رابطان سلامت دستگاه‌های دولتی و خصوصی کد کاربری داده‌شده است که با ورود به سامانه سیب بتوانند کارمندانی که واکسن دریافت نکردند را شناسایی و مجاب به زدن‌ واکسن کنند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان ادامه داد: در تمام صنایع بزرگی مثل ذوب آهن که بالغ بر ۲۵ هزار پرسنل دارد، زمینه واکسیناسیون کارکنانی که هنوز موفق به زدن واکسن نشدند، فراهم گردیده و حتی امکان ارسال اتوبوس های برای واکسیناسیون پرسنل هست.

وی بیان کرد: مطابق با دستورالعمل ستاد کرونا تمام مدیران باید از ابزار تشویقی و اقناعی برای مجاب کردن پرسنلی که واکسن گریز هستند یا واکسن ستیز هستند، استفاده و ضریب واکسیناسیون را در شرکت خود به صددرصد برساند.

شیرانی از فراوانی و تنوع سبد واکسیناسیون خبر داد و گفت: امروز شرایطی فراهم شده که هر فردی می‌تواند از هر واکسنی که خواستار هست چه ایرانی و غیر ایرانی از هر کشوری بهره ببرد.

وی ادامه داد: بالغ بر یک هزار و ۴۲  شهرک بالای ۲۵ هزار کارمند داریم.

انتهای پیام/

خبر پیشین
۱۴ میلیون مواد معدنی و سنگ از اصفهان صادر می‌شود
خبر بعدی
قرمزی چراغ شاخص بورس در آخرین روز معاملاتی هفته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

آخرین اخبار

پربازدیدها

اخبار پربازدید این ماه

فهرست