کد خبر: 82602
صنعت
مسئول ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان اصفهان خبر داد

رفع مشکل ۴۰ واحد تولیدی هر هفته در اصفهان

مسئول ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان اصفهان گفت: مشکل 40 واحد تولیدی هر هفته در ستاد تسهیل استان اصفهان مطرح و رفع رجوع می‌شود.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری ذوب ۲۴، ناهید سلیمی در یک‌صد و چهل و هشتمین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان اظهار داشت: در هر جلسه به مشکلات حدود ۲۰ واحد تولیدی استان رسیدگی می‌شود.

وی با بیان اینکه تمام تلاش مسئولان در راستای رفع مشکلات  واحدهای تولیدی است، ادامه داد: ستاد تسهیل از سال ۹۴ راه‌اندازی و تاکنون بیش از پنج هزار جلسه آن برگزار شده است.

مسئول ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان اصفهان اعلام کرد: این ستاد وظیفه رسیدگی به مشکلات و رفع موانع واحدهای تولیدی را بر عهده دارد و با توجه به نامگذاری سال ۱۴۰۰ به‌عنوان “تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها”، تلاش ما بر این است که بتوانیم مشکلات این واحدها را در این کارگروه تخصصی برطرف کنیم.

وی با بیان اینکه پرونده ۱۹ واحد تولیدی در جلسه امروز رسیدگی و به مشکل آنها رسیدگی شد، ادامه داد: جلسه امروز کارگروه ستاد تسهیل استان ۱۷ مصوبه برای رفع مشکلات تولید داشت.

تولیدکننده مشکلات حل نشده خود را به استانداری اعلام کنند

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان نیز در این جلسه گفت: مشکلات فعالان اقتصادی استان در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید به‌صورت هفتگی مورد رسیدگی قرار می‌گیرد در حالی که آنان در ۲ سال گذشته باید ماه‌ها پشت در کارگروه انتظار می‌کشیدند تا مشکلاتشان مطرح شود و نوبت به آنها برسد که در نهایت هم مصوبه‌ای دریافت نمی‌کردند.

سید حسن قاضی عسگر با بیان اینکه این کارگروه بیشتر به مشکلات واحدهای تولیدی و صنوف تولیدی رسیدگی می‌کند، اظهار کرد: هر کدام از این واحدها که مشکل حل‌ نشده با دستگاه‌های اجرایی دارند، می‌توانند به این ستاد مراجعه کنند و این ستاد هم موظف به بررسی و رفع مشکلات آنهاست.

انتهای پیام/

خبر پیشین
صنایع در تربیت نیروهای فنی از دانشگاه‌های صنعتی پیشی گرفتند
خبر بعدی
بورس چراغ سبز به استقبال هفته آخر پاییز رفت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

آخرین اخبار

پربازدیدها

اخبار پربازدید این ماه

فهرست