کد خبر: 81605
فرهنگی و اجتماعی
رئیس آموزش و پرورش باغ‌بهادران:

ذوب‌آهن قطعات مستعمل را در اختیار آموزش و پرورش قرار دهد

رئیس آموزش و پرورش باغ بهادران از مدیریت ذوب آهن اصفهان خواست به‌منظور تربیت نیرو کار ماهر و تقویت کارگاه‌های فنی هنرستان‌های تابع شهرستان لنجان، قطعات مستعمل را در اختیار این نهاد قرار دهد.

عیدی محمد قمی در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه تحلیلی خبری ذوب ۲۴ اظهار داشت: اکثر نیروهای تحصیلکرده در هنرستان‌های شهرستان در آینده نیروی کار در ذوب آهن خواهند شد، بنابراین نیاز به حمایت جدی این صنعت در تجهیز و تقویت کارگاه‌های صنعتی است.

وی بیان داشت: ذوب آهن با در اختیار گذاشتن قطعات از رده خارج (مستعمل) به آموزش پرورش شهرستان لنجان می‌تواند در راستای مسئولیت اجتماعی خود گام بزرگی بردارد.

رئیس آموزش و پرورش باغ بهادران از قدیمی بودن تابلوی مدار برق و موتور ماشین‌های از رده خارج مثل پیکان در کارگاه‌ها هنرستان در حالی خبر داد که فارغ التحصیلان رشته مکانیک و برق صنعتی علی‌رغم اینکه تحصیلکرده‌اند اما علمشان بروز نیست.

وی با بیان اینکه در این عرصه نیاز جدی به کمک خیران و از جمله صنایع بزرگی مثل ذوب‌آهن داریم و گفت: بودجه ۲ میلیارد تومانی آموزش و پرورش استان و تخصیص آن به ۴۱ منطقه که در حالت خوشبینانه تنها ۵۰ میلیون به هر اداره تخصیص می‌یابد، هیچ کمکی به تجهیز کارگاه‌ها نم‌یکند.

وی از کارگاه‌های مکانیک، تاسیسات، کامپیوتر، نجاری، کابیت‌سازی، برق و ساختمان در هنرستان‌های تحت پوشش آموزش و پرورش باغ بهادران اشاره کرد و افزود: تامین ماسک برای هنرجویان در هنرستان که باید هر یک‌ساعت تعویض شود نیز از دیگر مطالبات ما از خیرانی مثل ذوب آهن است.

نقش موثر ذوب‌آهن در ساخت و ساز مدارس لنجان

رئیس آموزش و پرورش باغ بهادران گفت: ذوب آهن در تاسیس مدرسه “سروش” ورنامخاست، “ناصرخسرو” چمگردان و “ارشاد” زاینده‌رود نقش موثری داشته است.

وی گفت: ذوب آهن همچنین در حوزه امور پرورشی اقدامات شایسته‌ای صورت داده از جمله کمک به برگزاری مسابقات ورزشی، مسابقات قرآنی و جلسه تجلیل از دانش آموزان برتر حوزه‌های آموزش و پرورش در بخش باغ بهادران و تأمین و تهیه جوایز مسابقات کمک بزرگی کرده است.

وی بیان داشت: تهیه و تأمین لوازم ورزشی ۹۰ مدرسه  تحت پوشش باغ بهادران در سال تحصیلی۹۹-۱۴۰۰ از جمله توپ والیبال، فوتبال، راکت، توپ تنیس و هندبال را شامل می‌شود.

رئیس آموزش و پرورش باغ بهادران تصریح کرد: تهیه و تامین پک‌های لوازم التحریر به دانش آموزان طی دو سال اخیر از دیگر اقدامات نیک مدیریت ذوب آهن اصفهان است.

انتهای پیام/

خبر پیشین
اهدا ۴۸ تبلت به آموزش و پرورش زرین‌شهر از سوی ذوب آهن
خبر بعدی
تارتار از بیمارستان مرخص شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

آخرین اخبار

پربازدیدها

اخبار پربازدید این ماه

فهرست