کد خبر: 81603
فرهنگی و اجتماعی
مدیر آموزش و پرورش زرین‌شهر خبر داد

اهدا ۴۸ تبلت به آموزش و پرورش زرین‌شهر از سوی ذوب آهن

مدیر آموزش و پرورش زرین‌شهر گفت: به‌منظور حمایت از  دانش آموزان بی‌بضاعت و بازماندگان از تحصیل، 48 تبلت به آموزش وپرورش زرین‌شهر اهدا شد.

بهرام اسماعیلی در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه تحلیلی خبری ذوب ۲۴ اظهار داشت: ذوب‌آهن اصفهان در راستای مسئولیت اجتماعی با کمک به آموزش پرورش زرین‌شهر، دانش آموزان این شهرستان را مورد پوشش و حمایت مالی قرار داد.

وی با اشاره به اینکه از ۴۸ تبلت، ۱۰ تبلت به آموزش و پرورش باغ بهادران و مابقی بین آموزش و پرورش فولادشهر و زرین‌شهر بر اساس جمعیت دانش آموزان اختصاص یافت، گفت: ذوب‌آهن همچنین ۲۰۰ بسته کمک معیشتی و ۲۰۰ بسته لوازم التحریر بین دانش آموزان تحت پوشش مدارس لنجان توزیع کرد.

کمک ۱۰ میلیون تومان ذوب‌آهن به تجهیز تربیت بدنی مدارس لنجان

مدیر آموزش و پرورش زرین‌شهر اظهار داشت: ذوب‌آهن اصفهان در راستای ارتقا فرهنگ ورزش و تربیت بدنی و حمایت از ورزش دوستان، پک‌های تربیتی بدنی که شامل توپ والیبال، بسکتبال و لوازم و تجهیزات دیگر ورزشی بود را بین مدارس لنجان توزیع کرد.

وی افزود: این اعتبار از سوی موسسه خیریه والفجر ذوب‌آهن اصفهان اختصاص یافت.

اسماعیلی همچنین به حمایت ذوب‌آهن از دانش آموزان نیازمند و یتیم و پشتیبانی از جشنواره‌های مثل جشنواره ۱۳ آبان اشاره کرد.

وی به ۲ هزار هنرجو در هنرستان‌های زرین شهر اشاره کرد و گفت: هم اکنون بالغ بر ۵ هنرستان پسرانه و ۳ هنرستان دخترانه داریم که بسیاری از تجهیزات کارگاه‌های تحت پوشش هنرستان‌ها منسوخ شده است، به‌عنوان مثال همچنان هنرجویان در کارگاه مکانیک موتور پیکان را  تعمیر می‌کنند در صورتی که در بازار ماشین پیکانی وجود ندارد.

مدیر آموزش و پرورش زرین‌شهر بیان داشت: ما نیاز به داشتن موتور ماشین‌های جدید از جمله ۲۰۶، جی ال ایکس و غیره داریم.

وی به کمبود فضای آموزشی در زرین‌شهر اشاره کرد و بیان داشت: طی ۸ تا ۹ سال گذشته هیچ گونه ساخت و سازی در راستای توسعه فضای آموزشی این شهر صورت نگرفته است و هم اکنون دو پروژه بلاتکلیف است که امید است با حمایت‌های خوب ذوب آهن در راستای مسئولیت اجتماعی شاهد گسترش فضای کمی آموزش و پرورش نیز باشیم.

اسماعیلی در پایان از احساس مسئولیت مدیرعامل ذوب آهن اصفهان و همچنین مدیر روابط عمومی این مجموعه در خصوص همکاری‌های بی شائبه آنها تقدیر  و تشکر کرد.

انتهای پیام/

خبر پیشین
قیمت شمش فولادی صادراتی ۱۵ دلار کاهش یافت
خبر بعدی
ذوب‌آهن قطعات مستعمل را در اختیار آموزش و پرورش قرار دهد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

آخرین اخبار

پربازدیدها

اخبار پربازدید این ماه

فهرست