کد خبر: 70901
بورس
بررسی معاملات ذوب‌آهن در بورس

هفته پرکار ذوب‌آهن در بورس/ حجم معاملات ۳ برابر شد

حجم معاملات شرکت ذوب‌آهن در بورس نسبت به هفته گذشته ۳ برابر شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری ذوب ۲۴، برخلاف یک ماه گذشته، ذوب‌آهن در هفته اخیر فعالیت در بورس را با قدرت آغاز کرد. حجم معاملات نسبت به هفته گذشته بیش از ۳ برابر شده و به نسبت آن، فروش نیز روند مطلوبی را به خود گرفته است.

تیرآهن

در سبد تیرآهن عرضه‌شده در بورس‌کالا تنها «تیرآهن ۱۴ و ۱۸» و «تیرآهن بال‌پهن ۱۴» وجود داشت که ۵ هزار و ۱۰۶ تن عرضه را در این قسمت شاهد بودیم که تقاضایی در حدود ۱۳ هزار و ۴۰۹ تن برای این کارخانه به ثبت رسید، ولی میزان معاملات کاملاً با عرضه‌ها همخوانی داشت و درآمدی ۷۳ میلیارد و ۳۹۷ میلیون تومان را از این بخش به دست آورد.

سبد تیرآهن مخلوط

در بررسی آخرین عرضه شرکت ذوب‌آهن می‌توان به ۹ نوبت عرضه این شرکت به میزان ۸ هزار و ۹۷۰ تن عرضه اشاره کرد که ۸ نوبت آن به معامله ختم شد.

بر پایه این گزارش می‌توان دریافت که در برابر حجم عرضه‌ها، تقاضایی بالغ‌بر ۱۰ هزار و ۴۶۵ تن برای این کارخانه به ثبت رسید و در نهایت معامله‌ای ۴ هزار و ۴۸۵ تن را برای این هفته به ثبت رساند.

میزان ارزش نقدی سبد تیرآهن مخلوط در این هفته به ۶۴ میلیارد و ۶۸۵ میلیون تومان رسید.

سبد میلگرد مخلوط

حجم معامله سبد میلگرد مخلوط باآنکه عدد ۶ هزار تنی را به نمایش گذاشت اما میزان تقاضا‌ها بیش از ۱۰ هزار تن به نسبت معامله بیشتر بود با این‌حال از چنین حجم ثبت‌شده معامله‌ها، ۸۲ میلیارد و ۳۳۹ میلیون تومان برای این شرکت درآمدزایی شد.

سبد میلگرد کلاف

ذوب‌آهن در این بخش ۲ هزار و ۲۲۵ تن معامله را دو نوبت ثبت کرد و درآمدزایی ذوب‌آهن از این بخش بیش از ۳۳ میلیارد و ۶۴۰ میلیون تومان بود.

انتهای پیام/

خبر پیشین
پیروزی ذوب‌آهن برابر ون پارس نقش جهان
خبر بعدی
تعامل ذوب‌آهن اصفهان و فولاد مبارکه برای ارزش‌آ‌فرینی بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

آخرین اخبار

پربازدیدها

اخبار پربازدید این ماه

فهرست