کد خبر: 61102
فرهنگی و اجتماعی
همت بسیجیان ذوب‌آهن در حمایت از بیماران کرونایی

«نذر نفس»؛ احیای دوباره زندگی

همزمان با اقدامات همه جانبه و پیشگیرانه ذوب‌آهن در مبارزه با کرونا، بسیجیان این شرکت نیز در یک حرکت ارزشمند، تعدادی کپسول اکسیژن رایگان را برای بیماران تهیه کردند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری ذوب ۲۴، سرهنگ مختاری فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید تندگویان و معاون روابط عمومی شرکت ذوب‌آهن از محل نگهداری کپسول‌های اکسیژن پزشکی در حوزه مقامت بسیج امام علی (ع) لنجان بازدید کردند.

سرهنگ مختاری در این بازدید با اشاره به اهمیت این حرکت انسان‌دوستانه گفت: خوشبختانه ذوب‌آهن اصفهان به عنوان خط اول جبهه صنعت، در مبارزه با کرونا، اقدامات گسترده پیشگیری و درمان را در سطح شرکت و منطقه با اهتمام و جدیت ویژه‌ای دنبال کرده است.

وی افزود: هم اکنون با مساعدت مدیریت این شرکت به‌ویژه مدیریت انرژی و بهینه سازی سوخت، کپسول اکسیژن پزشکی تهیه و در صورت نیاز به‌صورت رایگان در اختیار بیماران کرونایی نیازمند به اکسیژن قرار می‌گیرد.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید تندگویان گفت: در این طرح که «نذر نفس» نام گرفته است امکان افزایش تعداد کپسول‌ها هم وجود دارد.

مهندس نقدی پور مسئول کانون بسیج مهندسین صنعت شهرستان لنجان نیز گفت: با توجه به مشکلات مالی تعدادی از بیماران کرونایی در تامین کپسول اکسیژن پزشکی، با مساعدت مدیریت‌های حراست و انرژی و بهینه سازی سوخت ذوب‌آهن اصفهان و همکاری حوزه‌های مقاومت،شهید تندگویان و امام علی(ع) شهرستان لنجان، هم اکنون امکان استفاده رایگان از این امکان فراهم شده است.

مسئول کانون بسیج مهندسین صنعت شهرستان لنجان افزود: با توجه به حساسیت حمل و چگونگی استفاده از این کپسول‌ها، علاوه بر تهیه بروشور ایمنی و توضیحات، یکی از کارشناسان مدیریت انرژی و بهینه سازی سوخت شرکت نیز برای راهنمایی‌های لازم در محل حضور دارد.

نقدی پور که خود از  همکاران مدیریت انرژی و بهینه سازی سوخت شرکت است، یاد آور شد: با هماهنگی‌های به‌عمل آمده پس از تامین نیاز کارخانه، ظرفیت شارژ روزانه تعداد ۱۵۰ کپسول اکسیژن در این شرکت وجود دارد.

انتهای پیام/

خبر پیشین
محسن زیوه عضو هیئت مدیره ذوب‌آهن شد
خبر بعدی
بهترین کمک به محرومان، بسترسازی برای اشتغال آن‌هاست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

آخرین اخبار

پربازدیدها

اخبار پربازدید این ماه

فهرست