کد خبر: 60904
بورس
بورس در ۹ شهریور

شاخص بورس در یک قدمی ۱.۵ میلیون واحدی متوقف شد

در جریان معاملات امروز، (سه‌شنبه، نهم شهریور ماه) شاخص کل بورس با کاهش ۲۷ هزار و ۸۱۰ واحد به رقم یک میلیون و ۴۹۶ هزار واحد رسید و شاخص هم‌وزن با ۷ هزار و ۴۶۶ واحد کاهش، رقم ۴۴۶ هزار و ۸۹۲ واحد را به ثبت رساند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری ذوب ۲۴، در معاملات امروز، بیش از ۱۴ میلیارد و ۲۲۷ میلیون سهم، حق تقدم و اوراق بهادار به ارزش ۱۲۰ هزار و ۷۴۹ میلیارد ریال دادوستد شد.

شاخص بازار اول با کاهش ۲۰ هزار و ۹۹۷ واحدی و شاخص بازار دوم با کاهش ۵۴ هزار و ۷۱ واحدی روبرو شدند.

همچنین گروه فراورده‌های نفتی با ۱۱۲ هزار و ۶۰۸ معامله به ارزش ۱۵ هزار و ۱۵۳ میلیارد ریال، گروه خودرو با ۱۲۵ هزار و ۵۵۴ معامله به ارزش ۱۰ هزار و ۲۵۶ میلیارد ریال، گروه شیمیایی با ۹۷ هزار و ۱۸۱ معامله به ارزش ۸ هزار و ۵۸۷ میلیارد ریال، گروه فلزات اساسی با ۹۱ هزار و ۴۸ معامله به ارزش ۸ هزار و ۱۲ میلیارد ریال و گروه بانک‎ها با ۴۸ هزار و ۹۸۹ معامله به ارزش ۵ هزار و ۵۳۰ میلیارد ریال در صدر برترین گروه‌ها قرار گرفتند.

شرکت توسعه معادن و صنایع معدنی خاورمیانه با یک هزار و ۴۵۲ واحد، شرکت پالایش نفت بندرعباس با ۷۸۴ واحد، شرکت معدنی و صنعتی گل گهر با ۳۹۹ واحد، گروه مدیریت سرمایه گذاری امید با ۳۸۷ واحد و شرکت فولاد خراسان با ۲۵۸ واحد بیشترین تاثیر مثبت را بر رشد شاخص کل داشتند.

شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس با ۳ هزار و ۵۰۹ واحد، شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی با ۲ هزار و ۵۵ واحد، شرکت گسترش نفت و گاز پارسیان با یک هزار و ۲۷۳ واحد، شرکت فولاد مبارکه اصفهان با یک هزار و ۲۴۲ واحد و شرکت ملی صنایع مس ایران با یک هزار و ۱۴۷ واحد بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص بورس داشتند.

انتهای پیام/

خبر پیشین
تولید ۵۰ نوع محصول منطبق با استانداردهای روز دنیا در ذوب‌آهن
خبر بعدی
ذوب‌آهن با بازیکنان جوان امروز به مسیر قدرت برمی‌گردد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

آخرین اخبار

پربازدیدها

اخبار پربازدید این ماه

فهرست