کد خبر: 1061704
ورزش
هفته ششم لیگ برتر فوتبال

مس کرمان- ذوب‌آهن| گاندوها بالاخره می‌برند؟

تیم فوتبال ذوب‌آهن در هفته ششم لیگ برتر میهمان مس کرمان است.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری ذوب ۲۴، در چارچوب هفته ششم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور شنبه ۱۹ شهریورماه هشت مسابقه برگزار می‌شود که در یکی از این دیدارها در کرمان و از ساعت ۱۹ ذوب‌آهن به مصاف مس می‌رود.

شاگردان مهدی تارتار از پنج مسابقه خود در لیگ برتر پنج امتیاز کسب کرده‌اند، هر بازی یک امتیاز و این به معنی کسب تساوی در همه رقابت‌های این تیم از آغاز لیگ بیست و دوم است.

آخرین دیدار دو تیم به جام حذفی در سال ۹۸ برمی‌گردد جایی که ذوب‌آهن با نتیجه چهار بر دو شکست خورد. به جز دو تساوی، دو شکست نیز در کارنامه ذوب‌آهن برابر مس ثبت شده است. شاگردان تارتار امیدوارند علاوه بر شکست طلسم باخت‌ و تساوی برابر مس، به روند آهسته خود در امتیازگیری نیز پایان دهند و اولین سه امتیاز فصل را در کرمان دشت کنند.

یک پیروزی برابر پیکان و یک تساوی مقابل گل گهر سیرجان مس را با چهار امتیاز از پنج دیدار در جای سیزدهم قرار داده است و ذوب‌آهن نیز که تا به اینجای لیگ روی دور تساوی بوده با پنج امتیاز از پنج بازی در رده دهم ایستاده است.

این دیدار به داوری حمید حاج ملک برگزار می‌شود. عسکر محمدی و اسماعیل احمدی داوران خط، سید حسین حسینی داور چهارم و ابوطالب طاهریان ناظر این مسابقه خواهند بود.

انتهای پیام/

خبر پیشین
تداوم صادرات، راهکار حفظ و بقای بازار فولاد
خبر بعدی
تاریخ و ریشه فولاد در کشور به ذوب آهن اصفهان بر می‌گردد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

آخرین اخبار

پربازدیدها

اخبار پربازدید این ماه

فهرست