کد خبر: 1060703
صنعت
معاون وزیر صمت مطرح کرد

تکمیل زنجیره ذوب‌آهن و فولاد در استان‌های کمترتوسعه‌یافته

معاون صنایع، ماشین‌آلات و تجهیزات وزارت صنعت، معدن و تجارت با اشاره به اشباع شدن برخی استان‌های کشور در حوزه صنعت گفت: به‌همین منظور تکمیل زنجیره برخی صنایع بزرگ مانند ذوب‌آهن و فولاد در استان‌های کمترتوسعه‌یافته صنعتی دنبال و اجرایی می‌شود.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری ذوب ۲۴، سید محمد موسوی در دیدار با استاندار چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: این استان مسیر طولانی تا صنعتی شدن را سپری کرده و موفقیت‌های مطلوبی در این بخش داشته است.

وی توسعه صنعتی در مناطق کم‌برخوردار براساس ظرفیت‌ها و آمایش سرزمینی را یکی از تاکیدهای وزیر صنعت، معدن و تجارت دانست و افزود: توسعه صنعت در برخی استان‌ها مدیون فعالان حوزه صنعتی چهارمحال و بختیاری است و باید از ظرفیت این نیروها برای توسعه استان بهره‌گیریب شود.

معاون وزیر صمت فعالیت‌های جهادی و انقلابی مسئولان را باعث تسریع در روند اجرای امور مختلف دانست و یادآور شد: رییس‌جمهور برای رفع مشکلات مردم در حوزه‌های مختلف با دغدغه‌مندی بسیار بالا و به‌صورت جهادی وارد عمل شده است و این مساله وظیفه سایر مسئولان کشور را دو چندان می‌کند.

موسوی تکمیل طرح‌های صنعتی با پیشرفت فیزیکی بالای ۶۰ درصد را در اولویت وزارت صنعت، معدن و تجارت برشمرد و اظهار داشت: توسعه صنعتی در مناطق محروم به‌عنوان یکی از اولویت‌های این وزارتخانه براساس مزیت هر منطقه و با هدف توسعه و محرومیت‌زدایی اجرا خواهد شد.

انتهای پیام/

خبر پیشین
فرعباسی و رمز و راز سیو پنالتی منشا
خبر بعدی
ارتقاء شاخص‌های زیست محیطی در ذوب آهن اصفهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

آخرین اخبار

پربازدیدها

اخبار پربازدید این ماه

فهرست