کد خبر: 1052202
ورزش
سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن:

اسدبیگی ما را اذیت کرد/ نمی‌توانم از او بگذرم

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: خیلی از شاگردان من دوست داشتند کنارم کار کنند که به خاطر سینا اسدبیگی نتوانستم آن‌ها را جذب کنم. از او نمی‌توانم بگذرم چون ما را اذیت کرد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری ذوب ۲۴، مهدی تارتار در آستانه آغاز لیگ برتر فوتبال اظهار کرد: با توجه به اینکه هفته سوم لیگ برتر میزبان مس رفسنجان هستیم بازی این تیم در هفته نخست را در ورزشگاه نقش جهان از نزدیک دیدیم تا این تیم را به خوبی آنالیز کنیم.

وی افزود: در فوتبال حرفه‌ای دیده‌ایم که چندین بازیکن از تیم‌های پایتخت به اصفهان آمده‌اند. بنابراین هر تیمی در وهله اول به موفقیت خود فکر می‌کند. بنابرای تمام تلاش خود را می‌کنیم تا با ارائه یک بازی خوب و با برنامه پرسپولیس قدرتمند را شکست دهیم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن درباره غیبت در بازی نخست لیگ برتر بیان کرد: نمی‌دانستیم قرعه به این شکل رخ می‌دهد. در بازی آخر فصل پیش محروم شدم. از این بابت ناراحت هستم چون می‌خواستم کنار تیم باشم اما دیگر همکاران هستند و نگرانی بابت این موضوع نداریم.

وی ادامه داد: نادر محمدی، فرامرزی، محمدرضا سلیمانی بازیکنان خوبی هستند و این بازیکنان بیرون مانده بودند که آن‌ها را جذب کردیم.

تارتار درباره اینکه آیا از نقل و انتقالات ذوب‌آهن راضی هستید، گفت: با توجه به بودجه، از خریدها راضی هستیم. از مدیرکارخانه و دیگر همکارانی که در این مسیر ما را همراهی کردند تشکر می‌کنم.

وی تصریح کرد: امسال لیگ سختی داریم و من تیم ضعیفی را نمی‌بینیم. باید تلاش کنیم تا به جایگاه بهتری نسبت به فصل گذشته برسیم. نمی‌توانیم با شش، هفت تیم بالای جدول که برای سهمیه و قهرمانی بسته شده‌اند رقابت کنیم اما با حفظ جایگاه گذشته نیم نگاهی نیز به رده‌های بالاتر داریم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اظهار کرد: برای فوتبال کشور ما بد است که بدون هوادار، رقابت‌هایش آغاز می‌شود. امیدواریم مشکلات در این زمینه برطرف شود و از هفته‌های آینده هواداران را در ورزشگاه ببینیم. انتظار داریم در اولین بازی دور برگشت هم دیدارها بدون هوادار باشد تا عدالت رعایت شود.

وی درباره سینا اسدبیگی گفت: ما از این بازیکن گله مند هستیم. ای کاش از روز اول می‌گفت نمی‌ماند و می‌رود. سینا روزی ما را تنها گذاشت که در بازار هافبک دفاعی کم بود.

تارتار تصریح کرد: خیلی از شاگردان من دوست داشتند کنارم کار کنند که به خاطر سینا نتوانستم آن‌ها را جذب کنم. از او نمی‌توانم بگذرم چون ما را اذیت کرد. کار بسیار بدی انجام داد چون با ما قرارداد داشت و این قرارداد موجود است. پیگیری موضوع را به بخش حقوقی باشگاه سپرده‌ایم و حقی نباید از تیم ما تضییع شود.

وی در پایان مسائلی که درباره نخواستن پنجشنبه بازیکن خارجی این تیم مطرح می‌شود را شایعه خواند.

انتهای پیام/

خبر پیشین
مقاطع ساختمانی استاندارد ذوب آهن اصفهان پیش نیاز طرح نهضت ملی مسکن
خبر بعدی
نقش محوری ذوب‌آهن اصفهان در نهضت شتاب دهنده ساخت مسکن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

آخرین اخبار

پربازدیدها

اخبار پربازدید این ماه

فهرست