کد خبر: 1052101
ورزش
مربی تیم فوتبال ذوب‌آهن:

اسدبیگی با ذوب‌آهن قرارداد رسمی دارد/ امیدوارم حق باشگاه ضایع نشود

مربی تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: اسدبیگی قرارداد رسمی دارد و معاونت حقوقی باشگاه در حال پیگیری موضوع هستند. امیدوارم کمیته انضباطی و تعیین وضعیت به بهترین شکل رأی بدهند و حقی از باشگاه اجحاف نشود.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری ذوب ۲۴، حسین پاشایی در نشست خبری پیش از دیدار برابر پرسپولیس در هفته نخست لیگ برتر فوتبال اظهار کرد: با تیمی بازی داریم که همیشه مدعی اصلی قهرمانی بوده و باتوجه به حفظ شاکله سال گذشته و جذب بازیکنان ممتاز لیگ برتر، یکی از بازیهای سخت لیگ برتر برای خواهد بود.

وی افزود: ما هم توانستیم شاکله اصلی تیم پارسال را حفظ کنیم. یکسری بازیکنان خوب و باکیفیت باتوجه به بودجه محدود باشگاه جذب کردیم و روی نقاط ضعف و قوت این تیم باتوجه به اطلاعات از بازی دوستانه کار کردیم.

مربی تیم فوتبال ذوب‌آهن بیان کرد: تمرینات بدنسازی خوبی در طول هفته داشتیم و بسیار مصمم و با انگیزه هستیم تا علاوه بر نمایش خوب، سه امتیاز هم بگیریم.

وی با اشاره به وضعیت تیم پرسپولیس در ابتدای لیگ اظهار کرد: پرسپولیس هم تیمی بسیار خوب، باشخصیت و دارای کادرفنی بسیار قوی است. باتوجه به شناخت سرمربیان دو تیم از یکدیگر، رقابتی تاکتیکی را پیش‌بینی می‌کنم و فکر می‌کنم بازی خیلی خوبی خواهد بود.

پاشایی راجع به اسدبیگی گفت: فکر می‌کنم باشگاه ذوب‌آهن آنقدر مسئولانش پخته باشند که نگذارند یک ماه بازیکنی کنار تیم باشد، اما قرارداد امضا نکند. این بازیکن قرارداد رسمی دارد و معاونت حقوقی باشگاه در حال پیگیری موضوع هستند و امیدوارم کمیته انضباطی و تعیین وضعیت به بهترین شکل رأی بدهند و حقی از باشگاه اجحاف نشود.

وی افزود: او یک ماه با ما تمرین کرده و بازیکن باشخصیتی است، اسدبیگی کنار ما بوده و ما به خاطر او گزینه‌هایی که می‌توانستیم جذب کنیم را جذب نکردیم. او حتی با ما به ایفمارک هم آمد و از نظر اخلاقی این کار پسندیده نبود.

مربی تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: ما متکی به فرد نیستیم و قطعا بازیکنانی که بازی می‌کنند، شاید فراتر از او هستند و قطعا به خوبی نقش خود را ایفا خواهند کرد.

وی در خصوص احتمال جذب تمیروف عنوان کرد: ما باتوجه به نیازمان نفرات موردنظر را جذب کردیم و اگر آقای تمیروف از سیستم پرسپولیس بیرون مانده، ما نمی‌توانیم بگوییم او مدنظر ماست. تیم ما الان کامل است اما قبلا به دنبال او بودیم.

پاشایی درباره غیبت مهدی تارتار در بازی نخست اظهار کرد: وجود آقای تارتار یک قوت قلب برای تمام تیم و باشگاه است. در طول هفته تمام نکاتی که باید در زمین اجرا شود را گوشزد کرد و قطعا و صددرصد تمام بچه‌ها توجیه شدند و امیدوارم نبود وی کمترین تاثیر را بگذارد.

وی در مورد بودجه ذوب آهن توضیح داد: ما از نظر مالی قدرت برابری با خیلی تیم‌ها نداریم و بودجه امسال بعضی تیم‌ها قابل مقایسه نیست. اما آنقدر توان فنی و هوش بچه‌ها بالاست که این فاصله را جبران کنیم. قطعا فردا هم باوجود بازیکنان باانگیزه این فاصله را حفظ می‌کنیم.

انتهای پیام/

خبر پیشین
نحوه محاسبه قیمت پایه مقاطع فولادی ابلاغ شد
خبر بعدی
تأکید بر نقش محصولات ذوب آهن اصفهان در تحول صنعت ساختمان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

آخرین اخبار

پربازدیدها

اخبار پربازدید این ماه

فهرست